پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني استان با استاندار ديدار کردند

کد خبر: 191564 تاریخ انتشار: 1402/03/21 13:13:08
نمایش: 587
اخبار
اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري در ديدار با استاندار بر تقويت همراهي و مشارکت هاي اقتصادي بخش خصوصي و دولتي استان تاکيد کردند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، رييس اتاق بازرگاني استان در اين نشست با اشاره به چالش هاي بخش توليد، اظهار داشت: اهتمام دولت سيزدهم در همراهي و حمايت از بخش خصوصي مي تواند نقش موثري در رفع اين چالش ها داشته باشد.

شهرام زارع افزود: اين استان داراي پنج محصول برند جهاني دارد که با حمايت بيش از پيش از توليدکنندگان اين عرصه مي توان سهم خود را از ميزان صادرات کشور افزيش دهيم.

وي، هواپيماي باربري را از مهمترين نيازهاي توليدکنندگان و صادرکنندگان استان برشمرد و گفت: اگر زمينه اي براي کرايه چنين هواپيمايي در استان فراهم شود در صادرات محصولات توليدي استان تسهيل گري مي شود.

رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري همچنين در اين ديدار خواستار تعيين تکليف منطقه ويژه اقتصادي استان براي جذب سرمايه گذار بخش خصوصي، ايجاد بندر خشک، کمک به تامين نقدينگي واحدهاي توليدي و برپايي نمايشگاه دائمي در کشورهاي مقصد صادراتي استان را خواستار شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06