پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارآمدي حضور ميداني مديران ارشد ملي در پيشبرد بهتر امور استانها

کد خبر: 191593 تاریخ انتشار: 1402/03/25 21:18:08
نمایش: 676
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري حضور ميداني مديران ارشد ملي در استان‌هاي کشور را عامل مهمي در پيشبرد بهتر امور دانست و گفت: برقراري عدالت و توزيع متوازن امکانات و تجهيزات موضوع مهمي که از همان ابتدا در دستور کار دولت سيزدهم قرار گرفته و با سفرهاي استاني مديران ارشد ملي در حال اجراست.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استان نيازمندي‌هاي بسياري در حوزه تجهيزات و امکانات دانشکده‌هاي فني دارد که مي‌طلبد سازمان مرکزي در اين خصوص اعتبارات مناسبي به استان اختصاص دهد.

غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در ديدار با رييس دانشگاه فني و حرفه‌اي کشور اظهار داشت: انتظار مي‌رود سازمان مرکزي، کمک ويژه‌تري به استان‌هاي کمتر برخوردار نظير استان چهارمحال و بختياري داشته باشد تا ناترازي‌هاي گذشته رفع و نرخ بالاي بيکاري در اين استان کاهش يابد.

وي ادامه داد: علاوه‌بر آن نياز است تا تجهيزات بيشتري به دانشکده‌هاي فني استان اختصاص يابد و طرح‌هاي نيمه‌تمام اين استان سريع‌تر تعيين تکليف و ساماندهي شود.

 

حيدري آموزش مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي به قشر جوان را از راه‌هاي ايجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: اگر چه هنوز پيوند بين دانشگاه و صنعت در استان به خوبي شکل نگرفته اما آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي مي‌تواند اين مهم را به خوبي محقق کند و بدنبال آن اشتغال پايدار ايجاد شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06