پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمام تلاش مسوولان استان براي برگزاري انتخابات با امنيت بالا و کامل است

کد خبر: 191600 تاریخ انتشار: 1402/03/27 08:43:48
نمایش: 1317
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمام تلاش مسوولان استان براي برگزاري انتخابات با امنيت بالا و کامل است.

محسن حسين‌ميرزايي در سومين جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري که با حضور اعضاي ستاد انتخابات، استاندار و فرمانداران استان تاکيد کرد: در اين نشست گزارشي در خصوص آمادگي‌هاي کسب شده براي برگزاري مطلوب انتخابات از سوي مسوولان کميته‌هاي ستاد انتخابات استان ارائه شد.

وي افزود: مسوولان کميته‌هاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري انتظارات خود را از فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۱ گانه استان اعلام کردند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در خصوص مباحث مربوط به کميته امنيت انتخابات و برگزاري انتخابات با امنيت کامل در شهرستان‌ها رايزني و قرار شد اين کميته در شهرستان‌ها فعال باشد.

حسين ميرزايي يادآور شد: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۱ گانه چهارمحال و بختياري بايد پيوست امنيت انتخابات را آماده و طرح امنيت انتخابات قبل، حين و بعد از برکزاري انتخابات را تهيه کنند.

وي گفت: برگزارکنندگان انتخابات بايد تمام تلاش خود را انجام دهند تا علاوه بر رعايت اصل بي‌طرفي در انتخابات بتوانند امانت‌دار کامل راي مردم باشند.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: در روند برگزاري انتخابات، جهت‌گيري به نفع شخص و گروه‌هاي خاص ممنوع و خلاف قانون است و هيچ عضوي از اعضاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در هيچ سطحي حق طرفداري عليه يا له اشخاص و گروه‌ها را ندارد.

وي افزود: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۱ گانه چهارمحال و بختياري در گفتار خود ادبيات انقلابي و ديني را مورد تاکيد قرار دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براي برگزاري انتخابات سالم تعامل کامل فرمانداران و اعضاي انتخابات و هيات‌هاي اجرايي با اعضاي هيات‌هاي نظارت شهرستان‌ها و استان در چهارمحال و بختياري ضروري است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06