پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
تسنيم/

‌‌چتر نظارتي بازرسي‌ استانداري ‌بر اداره و سازمان‌هاي چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191610 تاریخ انتشار: 1402/03/28 12:30:26
نمایش: 872
اخبار

فرشاد طهماسبي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: معتقدم يک مدير بايد با برنامه مدون و مشخص کار خود را پيش ببرد و بر همين اساس از روز نخست کاري خود، هفت برنامه کاري مدون و مشخص را براي خود ترسيم کرده و براساس آن حرکت کرده‌ايم.

وي با بيان اينکه عمده وظايف اين دفتر در دو بعد نظارتي و ارتباطي خلاصه مي‌شود، ادامه داد: در همين راستا امر تکريم ارباب رجوع را در اولويت اصلي کاري خود قرار داده و با رصد عملکرد ادارات و سازمان‌هاي مختلف خدمات‌رسان استان، به‌دنبال فراهم کردن بهترين شرايط ممکن براي تکريم ارباب رجوع بوده‌ايم.

طهماسبي تصريح کرد: در بعد نظارتي بر تمامي دستگاه‌هاي خدمت‌رسان استان نظارت داريم که مديران و کارکنان آن‌ها براساس شرح وظيفه مشخص و مدون به ارائه خدمت به مردم بپردازند. هيچ اداره و سازماني در استان خارج از چتر نظارتي محسوس و غيرمحسوس بازرسي استانداري نيست.

مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در يک ماه و نيم اخير، شش جلسه رفع اختلاف بين دستگاه هاي اجرايي تشکيل که پنج مورد آن به سر انجام رسيد و يک مورد باقيمانده نيازمند بررسي بيشتر است.

طهماسبي با اشاره به دستور استاندار مبني بر اينکه تکريم ارباب رجوع بايد در اولويت کاري دستگاه‌هاي اجرايي استان باشد، مطرح کرد:  با بداخلاقي‌هاي اداري به شدت برخورد و در مسير احقاق حقوق مردم با هيچ کسي تعارف نداريم، چرا که معتقديم مردم سرمايه اصلي نظام هستند.

وي افزود: ستاد ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد از ديگر محورهاي کاري دفتر بازرسي استانداري است که در همين راستا ضمن ابلاغ تمام  دستورالعمل‌ها،  جلساتي نيز با مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار مي‌شود.

مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي  استانداري، شناسايي و بستن گلوگاه‌هاي فسادخيز ادارات را ضروري و تاکيد کرد: مردم شريف استان، ما را در برخورد جدي با فساد ياري دهند.

طهماسبي به ارتباط ويژه دفتر بازرسي با مردم اشاره کرد و افزود: اعتقاد بر اين است که مردم بايد خيلي راحت به مسئولان دسترسي داشته و بدون هيچ‌گونه حائلي با آن‌ها ديدارهاي چهره به چهره داشته باشند.  در همين راستا علاوه بر ملاقات‌هاي مردمي روزهاي دوشنبه دستگاه‌ها، ميزهاي ارتباط مردمي نيز با حضور مديران استاني و شهرستاني، هر هفته در ميعادگاه هاي نماز جمعه مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها ميزبان مردم شريف استان هستند.

وي سامانه ارتباط مردم و دولت (سامَد) را نيز يکي از راه‌هاي ارتباط مردم با مسئولان عنوان کرد و افزود: مردم عزيز استان مي‌توانند با شماره 111 ؛ پيشنهادها، درخواست‌ها و شکايات خود را مطرح کنند.

مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري با اشاره به عمده‌ترين مشکلات مردم استان، گفت: مشکل با ادارات خدمت رسان، مشکلات مالي و نياز به تسهيلات بانکي، مشکلات حوزه کارآفرينان و صنايع از جمله اصلي‌ترين مشکلات مردم شريف چهارمحال و بختياري است.

وي در پايان با اشاره به اتفاق اخير در مربوط به شهرستان کوهرنگ، خاطرنشان کرد: اينجانب حسب دستور استاندار محترم يک روز پس از ماجرا، ضمن حضور در شهرستان با طرفين گفت‌وگو کردم.  از مردم به خاطر اين اتفاق عذرخواهي مي‌کنم و مطمئن باشند با خاطيان برخورد قانوني خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06