پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در راستاي تبيين طرح توان افزايي انجام گرفت؛

نشست مديرکل امور بانوان استانداري با جمعي از زنان بخش شيدا

کد خبر: 191619 تاریخ انتشار: 1402/03/29 13:58:14
نمایش: 557
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در راستاي تبيين طرح توان‌افزايي و اشتغالزايي زنان روز دوشنبه 29 خرداد با جمعي از زنان فعال بخش شهيداي شهرستان بن ديدار کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، زهرا حبيبي در اين ديدار با تاکيد بر همکاري لازم براي اجراي هر چه بهتر طرح توان افزايي و اشتغالزايي زنان، اظهار داشت: اين طرح با هدف ارتقاي آگاهي زنان نسبت به اشتغال و ضرورت آن، آموزش مهارت‌هاي موردنياز زنان، افزايش عزت‌نفس بانوان، تحکيم بنيان خانواده و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وي ادامه داد: هريک از بانوان واجد شرايط که داراي مدرک فني و حرفه اي باشند مي توانند از تسهيلات مشاغل خانگي استفاده کنند از همين رو مي طلبد تا اين بانوان شناسايي و چنانچه متقاضي باشند، روند اداري آن در دستور کار قرار گيرد.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مشارکت گروه هاي مردم نهاد در اجراي اين طرح تاثير بسزايي دارد و در شهرستان ها تلاش شود از اين ظرفيت به نحو مناسبي استفاده شود.

حبيبي با بيان اينکه طرح توان افزايي زنان سرپرست خانوار از طرح‌هاي جديدي است که در دولت سيزدهم آغاز شده است، افزود: اشتغال خانواده‌محور، اجراي طرح‌هاي کسب و کار پايدار و توجه به زنان سرپرست خانوار در اولويت برنامه‌هاي دولت سيزدهم قرار دارد.


گفتني است در اين نشست نماينده شوراي شهر يانچشمه و تعدادي از بانوان حاضر به بيان مظالبات و دغدغه‌هاي خود پرداختند.

احداث پارک بانوان و پيست پياده روي، رفع مشکل پرداخت تسهيلات از جمله اين دغدغه‌ها بود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06