پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پارک‌هاي بانوان استان ساماندهي مي شود

کد خبر: 191730 تاریخ انتشار: 1402/04/14 10:34:41
نمایش: 435
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در بازديد از پارک بانون شهرهاي فرخشهر و کيان گفت: فراهم کردن شرايط مناسب براي تفريح و نشاط اجتماعي بانوان از طريق ساماندهي پارک هاي بانوان در دستور کار قرار دارد.
زهرا حبيبي در اين بازديدها اظهار داشت: بايد در نظر داشت که يکي از اهداف اصلي احداث پارک بانوان افزايش نشاط زنان در جامعه است و از آنجايي که زنان نقش تأثيرگذاري را در کانون خانواده و جامعه ايفا مي‌کنند بنابراين اتخاذ تدابير لازم براي افزايش نشاط آنها امري ضروري مي‌باشد از اين رو انتظار مي‌رود با احداث پارک‌هاي بانوان شاهد افزايش نشاط بانوان باشيم که اين خود مي‌تواند تأثيرات مثبت بسياري را نيز به‌دنبال داشته باشد.

وي افزود: فراهم کردن شرايط مناسب براي ورزش بانوان از ديگر مزاياي پارک بانوان است چراکه لازم است بانوان در شرايط امن و مناسب به انجام ورزش و تحرک بدني بپردازند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ايجاد پارک بانوان در تمامي شهرستانها در دستور کار قرار دارد و اين مي طلبد مسئولان مربوط نيز در ايجاد چنين فضاهايي براي ارتقاي نشاط اجتماعي بانوان همکاري و مشارکت کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06