پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

گزارشي از موضوعات مختلف استان به رييس‌جمهور ارائه شد

کد خبر: 191736 تاریخ انتشار: 1402/04/14 22:55:36
نمایش: 384
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در حاشيه نشست رييس‌جمهور و اعضاي هيات دولت به استان گزارشي از موضوعات مختلف استان به محضر آيت الله رييسي ارائه شد و ايشان براي پيشبرد بهتر امور استان دستوراتي ابلاغ کردند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در نشست شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان افزود: طبق دستور رييس‌ جمهور مقرر شد اعتبارات استان در ۶ ماه اول پرداخت شود که اين موضوع ابلاغ هم شده است.

وي ادامه داد: جلسه مشترک هيات دولت با استانداران جلسه کاربردي و موثري است و در اين جلسه مشکلات و پيشنهادات بيان مي شود و نظر رييس جمهور اينست که مديراني که در صحنه هستند نظرات خود را بدهند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: همچنين با تعدادي از وزرا بصورت جداگانه نشست داشتم و موضوعات استان را پيگيري کردم و از سوي ديگر هر هفته يک مدير ارشد ملي در استان حضور پيدا مي‌کند که اين مهم در پيشبرد برنامه‌هاي استان تاثيرگذار است.

حيدري خاطرنشان کرد: ۷۴ درصد از تعهدات سفر رييس جمهور در سال ۱۴۰۱ به حساب دستگاه ها واريز شده است و از آنجاکه فصل کار محدود است تاکيد مي شود در جذب اعتبار سرعت داده شود.

وي با بيان اينکه با تعدادي از هلدينگ هاي ملي براي حضور در استان رايزني شده است، افزود: در همين خصوص اتفاقات خوبي شکل گرفته است.

حيدري، نظارت بر طرح هاي عمراني استان را از برنامه‌هاي خود اعلام کرد و گفت: از طرح ها بصورت پروژه محور بازديد مي شود تا اگر موانع وجود دارد برطرف شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06