پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري به صورت سرزده از شرکت هاي دانش بنيان استان ديدن کرد

کد خبر: 191757 تاریخ انتشار: 1402/04/17 15:51:04
نمایش: 382
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز سه شنبه در بازديدي سرزده از شرکت هاي دانش بنيان و فناور اين استان ضمن بررسي اآخرين وضعيت استان در حوز پارک علم و فناوري، پيگير مشکلات و نيازمندي‌هاي اين شرکت‌ها شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين بازديد با تاکيد بر حمايت ويژه از شرکت هاي دانش بنيان استان اظهار داشت:  حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان و فناور از موضوعات مهم در دستور کار استان است که اين حمايت هم به شکل پرداخت تسهيلات و هم کمک‌هاي مالي بالاعوض انجام مي‌گيرد.

غلامعلي حيدري افزود: در اين بازديد تلاش شد تا علاوه‌بر بررسي قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي اين شرکت‌ها، با کارکنان اين مجموعه گفت‌وگو کرده و مشکلات و نيازهاي آنها را رصد و پيگيري کنيم.

وي ادامه داد: شرکت‌هاي دانش‌بنيان استان از توانمندي و ظرفيت‌هاي خوبي در ايجاد اشتغال پايدار برخودارند از همين رو با تقويت اين شرکت‌ها در راستاي تحقق شعار مبني بر مهار تورم و رشد توليد گام‌هاي مهمي برداشته مي‌شود و مي‌توان اشتغال پايدار براي جوانان مستعد و جوياي کار استان را فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري روند تکميل ساختمان نيمه‌تمام پارک علم و فناوري استان که از مصوبات سفر رييس‌جمهور است را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: تکميل اين ساختمان پس از سفر رييس‌جمهور و اختصاص اعتبار مناسب به آن تشديد شد و اکنون آماده بهره برداري است.

حيدري با بيان اينکه مقوله علم و فناوري و شرکت‌هاي دانش‌بنيان نقش مهمي در توسعه و پيشرفت هر منطقه و افزايش بهره‌وري دارند، تصريح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ايم تا از اين ظرفيت در راستاي توسعه پايدار استان بهره‌ بهينه گرفته شود.g

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06