پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تقويت فرهنگ پرداخت ماليات نيازمند کار فرهنگي و اقناع‌سازي است

کد خبر: 191760 تاریخ انتشار: 1402/04/18
نمایش: 419
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هنر مجموعه ماليات گيرنده بايد اين باشد که ماليات را با رضايت از موديان بگيرد که اين مهم با کار فرهنگي و اقناع سازي بايد انجام شود.

 غلامعلي حيدري روز شنبه در نشست با مديرکل امور مالياتي و جمعي از کارکنان اين اداره کل به مناسبت هفته ماليات، اظهار داشت: ماليات شمشير دولبه بوده و يک لبه آن بيت‌ المال و لبه ديگر حق‌الناس است از همين رو بايد دقت و توجه ويژه‌اي در خصوص اين مقوله انجام گيرد.

وي با بيان اينکه ريل‌گذاري خوبي در خصوص پرداخت ماليات در استان شکل گرفته است، گفت: اگر در همين مسير حرکت کنيم درآمدهاي مالياتي استان افزايش مي‌يابد و مازاد آن براي ارائه خدمات بيشتر در شهرها و روستاها هزينه مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مردم‌داري ومردم‌نوازي موضوع مهمي است که ماليات گيرنده بايد به آن توجه داشته باشد و اين موضوع براي مردم به خوبي تبيين شود که ماليات اشتغال پايدار، پيشرفت و در نهايت توسعه و خودکفايي را به همراه دارد.

حيدري با بيان اينکه ريل‌گذاري خوبي در خصوص دريافت ماليات در استان انجام شده است، افزود: با حضور ميداني در بين مردم، گفت و گو و اقناع‌سازي و از سوي ديگر مصرف عادلانه ماليات مي‌توان مردم را در پرداخت ماليات بيش از پيش همراه کرد.

وي با تاکيد بر تقويت دهياري‌ها و شهرداري‌ها، تصريح کرد: با پرداخت ماليات اعتبار مناسبي در اختياري اين ۲ نهاد قرار مي‌گيرد و مي‌توانند خدمات بهتري به مردم ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نحوه دريافت ماليات و مصرف آن در بوته قضاوت مردم قرار دارد، اظهار داشت: هرچقدر عملکرد ما مطلوب‌تر باشد مردم اعتماد بيشتري مي‌کنند.

حيدري خاطرنشان کرد: به هر ميزان پرداخت ماليات افزايش يابد مازاد آن به استان باز مي‌گردد و مي‌توان زيرساخت‌هاي مناسبي با آن ايجاد کرد.

وي بر ضرورت ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي واحدهاي صنعتي تاکيد کرد و گفت: واحدهاي صنعتي حساب‌ها و گردش بانکي خود را به بانک‌هاي استان انتقال دهند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06