پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ضرورت جهاد تبيين با عزم راسخ انقلابي براي مهار هجمه‌هاي دشمن

کد خبر: 191765 تاریخ انتشار: 1402/04/18
نمایش: 740
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اهميت و حجم کارها و برنامه‌ها زماني مشخص مي‌شود که راهبرد دشمن را شناسايي کنيم و براي مهار و کنترل آن، براساس باور و عقيده راسخ انقلابي با راهبرد دشمن مقابله کنيم.

غلامعلي حيدري روز يکشنبه در آيين معارفه مديرکل صدا و سيماي چهارمحال و بختياري، پمپاژ ياس و نااميدي را از شديدترين هجمه‌هاي دشمن عليه ايران اسلامي عنوان کرد و گفت: براي مقابله با اين هجمه صدا و سيما و رسانه‌ها نقش پيشران در جهاد تبيين و اميد آفريني را بر عهده دارد.

وي ادامه داد: پمپاژ ياس و نااميدي به ويژه براي جامعه شايسته ايراني از مهمترين راهبردهاي دشمن در سال‌هاي اخير بوده است و اين موضوع نقش و اهميت فعاليت‌هاي رسانه‌اي براي اميدآفريني و تبيين داشته‌ها و دستاوردهاي کشور را دوچندان کرده است.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: غربي‌ها به دنبال ايجاد شکاف‌هاي اجتماعي، ايجاد خلل در وحدت و انسجام مردم و ناچيز نشان دادن دستاوردها و داشته‌هاي کشور هستند، به همين دليل در مقابل راهبرد دشمن و حرکت تهاجمي و همه‌جانبه آن، نقش اصحاب رسانه بيشتر برجسته مي‌شود.

حيدري خاطرنشان کرد: اگرچه امکانات نابرابري در مقابل دشمن داريم اما صداوسيما و رسانه‌ها مي‌توانند با توليدات فاخر خود پايداري و مقاومت را در مردم براي مهار هجمه‌هاي دشمن تقويت مي‌کنند.

وي گفت: معنويت رمز موفقيت کشور است و دشمن نيز اين موضوع را مي‌داند و آن را هدف قرار داده است اما در مقابل ، مردم در جشن عيد غديرخم ولايتمداري خود را بيش از پيش نشان دادند.

استاندار چهارمحال و بختياري، برافراشته نگه‌داشتن پرچم ايثار و شهادت را از ديگر رسالت‌هاي رسانه‌ها و صداسيما عنوان کرد و گفت: با کار هنري و جذاب مي‌توان جهاد تبيين کرد.

حيدري به دستاوردهاي دولت سيزدهم نيز اشاره کرد و گفت: عضويت در پيمان شانگهاي و تقويت روابط با همسايگان، اقدامات اقتصادي در داخل و فعاليت‌هاي عمراني و محروميت‌زدايي از نقاط مختلف کشور بخشي از عملکرد دولت سيزدهم به شمار مي‌رود.

گفتني است، در اين آيين از خدمات يوسف افشارنيا مديرکل سابق تجليل و سيدمحسن حسيني به عنوان مديرکل جديد صدا و سيماي چهارمحال و بختياري معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06