پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تسويه بيش از ۴۵۰ همت از بدهي‌ دولت‌هاي قبلي در ۲سال اخير

کد خبر: 191776 تاریخ انتشار: 1402/04/20 10:10:35
نمایش: 293
اخبار
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامي از تسويه بيش از ۴۵۰ همت از بدهي دولت هاي قبلي در ۲ سال اخير توسط دولت سيزدهم خبر داد و تاکيد کرد: هم افزايي قوا به کاهش مشکلات اقتصادي منجر مي شود.

حميدرضا ترقي در آيين معارفه دبير حزب مؤتلفه اسلامي چهارمحال و بختياري به تلاش دشمن براي ايجاد دوگانگي در کشور و جلوگيري از مشخص بودن عملکرد نظام جمهوري اسلامي اشاره و تصريح کرد: به‌همين منظور در شرايط کنوني بايد در تبيين عملکرد قوا با دقت و بدون توجه به جوسازي‌هاي دشمن عمل شود.

وي با اشاره به مشکل‌هاي موجود جامعه به‌ ويژه در حوزه اقتصادي يادآور شد: انسجام و هم‌افزايي بين قوا در شرايط کنوني براي رفع چالش‌هاي موجود مطلوب است.

دبير حزب مؤتلفه اسلامي اظهار داشت: دولت سيزدهم نشان مي‌دهد با تکيه بر ظرفيت‌ها، توانمندي‌ها و استعدادهاي داخلي مي‌تواند مشکل‌ها را شناسايي و راهکارهاي عملي براي رفع آنها ارايه کند.

وي با اشاره به تلاش نيروهاي انقلابي در دولت سيزدهم گفت: اين دولت در مدت کوتاهي بيش از ۴۵۰ همت از بدهي‌ دولت‌هاي قبلي را پرداخت کرد و در حوزه ديپلماسي سياسي و اقتصادي به پيشرفت‌هاي مطلوبي رسيد.

ترقي اُميدآفريني بين مردم نسبت به گذشته را ضروري دانست و تاکيد کرد: دشمن در اعتراض‌هاي سال گذشته ميلياردها دلار در رسانه‌هاي ضدانقلاب براي ضربه به جمهوري اسلامي هزينه کرد اما مردم ايران با حضور در راهپيمايي‌هاي روز قدس، ۲۲ بهمن و جشن عيد غدير امسال پاسخ دشمنان را دادند.

وي با اشاره به مايوس شدن دشمن براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي افزود: قدرت الهي نهفته‌اي از انقلاب اسلامي پاسداري مي‌کند و اجازه نمي‌دهد تلاش شهيدان، اخلاص امام خميني (ره) و مديريت، تدبير و آينده‌نگري رهبر معظم انقلاب اسلامي هدر رود.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامي به اقدام موهن آتش زدن اخير قرآن کريم در سوئد اشاره و تصريح کرد: اين اقدام به‌ دليل ترس از عزت اسلام و تبديل آن به دين نخست اروپا در سال‌هاي آينده است.

وي يادآور شد: حزب مؤتلفه اسلامي از ابتداي فعاليت تاکنون هيچ‌گاه دعوت به خود نداشته و فقط دعوت به خداوند متعال و انتخاب صالحين براي پياده شدن ارزش‌هاي ديني و اسلامي داشته است.

ترقي با اشاره به بي‌توجهي تَحَزُب غربي به مردم‌سالاري ديني اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامي به‌ دنبال قدرت نيست و به موضوع مردم‌سالاري ديني توجه جدي دارد.

وي با اشاره به وظيفه دشوار و مسوولانه جهاد تبيين در برهه کنوني تاکيد کرد: حزب مؤتلفه اسلامي در دوره سيزدهم فعاليت خود خط مشي براي بازنگري فعاليت‌هاي دروني، کمک به جامعه‌سازي اسلامي در فرايند انقلاب اسلامي و کنم به دولت‌سازي اسلامي توجه کرده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06