پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

امسال ۵۰ نخبه در دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري جذب مي‌شود

کد خبر: 191876 تاریخ انتشار: 1402/04/31 20:40:51
نمایش: 516
اخبار
رييس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته ۱۰ نفر از جوانان نخبه استان در دستگاه‌هاي اجرايي جذب شدند و امسال جذب ۵۰ نخبه هدف‌گذاري شده است.

يعقوب طادي روز شنبه در ستاد اقتصاد دانش‌بنيان چهارمحال و بختياري که با حضور معاون علمي، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان رييس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: موتور اصلي و محرک اقتصاد دانش‌بنيان بر عهده نخبگان و نيروهاي بااستعداد جامعه است از همين رو بايد تا مي‌توان نيروهاي نخبه را وارد اقتصاد دانش‌بنيان کرد.

وي جذب نخبگان در دستگاه‌هاي اجرايي را از راهکارهاي درگير کردن مستعدين در اقتصاد دانش بنيان عنوان کرد و افزود: اين مهم، بهره‌وري و کارايي را در پيشبرد برنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي به همراه دارد.

رييس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري در ادامه معرفي نخبگان به شرکت‌هاي دانش‌بنيان را از ديگر راهکارهاي توسعه اقتصاد دانش بنيان عنوان کرد و گفت: ورود دانشجويان مستعد و نخبه در واحدهاي اقتصادي باعث نيز نه تنها تحول در شرکت‌ها را به همراه دارد بلکه ارتباط بين دانشگاه و صنعت را تقويت مي‌کند.

رييس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ورود نخبگان به بازار نيز باعث ايجاد تحول در اقتصاد مي‌شود و ارتباط صنعت و دانشگاه تقويت مي شود.

طادي تربيت نيروي متخصص و متعهد را از مهمترين برنامه‌هاي بنياد نخبگان عنوان کرد و گفت: اين مهم در راستاي اقتصاد دانش بنيان است.

وي با بيان اينکه بنياد نخبگان، خانه‌اي براي حضور و فعاليت همه نخبگان و جوانان مستعد است، اظهار داشت:بي‌شک با طرح‌هاي کارآمد دولت، نيروهاي توانمند با عزت نفس بالا تربيت خواهيم کرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06