پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۸۷۵ مسکن نهضت ملي چهارمحال و بختياري در آستانه تکميل شدن قرار گرفت

کد خبر: 191877 تاریخ انتشار: 1402/04/31 20:45:08
نمایش: 792
اخبار
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از سرعت‌گيري اجراي طرح نهضت ملي مسکن در اين استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۷۵ واحد به مرحله سفت‌کاري رسيده است و بزودي تکميل و تحويل متقاضيان مي‌شود.

حسينعلي مقصودي با اعلام اين خبر افزود: در طرح نهضت ملي مسکن در استان قرار است طي چهار سال ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکوني در ۴۳ شهر احداث شود.

وي افزود: تاکنون ۸۹ هزار و ۴۹۳ نفر در اين طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از اين تعداد ۶۵ هزار و ۵۹۳ متقاضي حائز شرايط اعلام و ۲۳ هزار و ۳۴۳ نفر تاييد نهايي شدند.

به گفته مقصودي، تاکنون ۱۶ هزار و ۹۳۵ نفر با افتتاح حساب آورده بالاي ۴۰ ميليون واريز کرده‌اند.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از تامين زمين ۲۶ هزار و ۱۲۹ واحد نهضت ملي مسکن در استان خبر داد و گفت: ۷۸۶ پروژه در طرح نهضت ملي مسکن تعريف شده است و هشت هزار و ۲۸۱ واحد مسکوني در قالب گروه‌ساخت در مرحله اجرا قرار گرفته است.

مقصودي ادامه داد: تاکنون براي چهار هزار و ۲۹۱ پروانه ساختماني صادر شده، فنداسيون سه هزار و ۹۵۰ واحد تکميل، سه هزار ۹۵۰ واحد به مرحله اسکلت وسقف و ۸۷۵ به مرحله سفت‌کاري رسيده است.

وي يادآور شد: در طرح جواني جمعيت نيز ۲ هزار و ۹۰۰ متقاضي ثبت نام کرده‌اند و يک هزار و ۴۰۰ نفر تشکيل پرونده دادند و ۴۲۰ نفر تاييد نهايي شدند و تاکنون ۱۱۰ قطعه زمين رايگان در اختيار متقاضيان تاييد شده قرار داده شده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06