پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تفاهمنامه توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان چهارمحال و بختياري عملياتي شود

کد خبر: 191878 تاریخ انتشار: 1402/04/31 20:52:42
نمایش: 674
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار توسعه شرکت‌هاي دانش بنيان در استان شد و تاکيد کرد:تفاهم‌نامه معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور براي توسعه حوزه دانش‌بنيان استان با تناسب يک‌سوم سهم اين استان و دوسوم سهم اين معاونت عملياتي شود.

غلامعلي حيدري روز شنبه در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنيان چهارمحال و بختياري که با حضور معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور برگزار شد، تاکيد کرد:فضاي شتاب‌دهي هوش مصنوعي، تجهيز آزمايشگاه تخصصي و تکميل زيرساخت‌هاي پرديس پارک علم و فناوري و همچنين تجهيز مرکز نوآوري دانشگاه شهرکرد و علوم‌پزشکي استان در دستور کار قرار دارد.

وي با اشاره به استعداديابي نيروهاي موجود و حمايت از آنان افزود: فضاي پنج هکتاري در شهرک صنعتي شهرکرد و فضاي مورد نياز در دانشگاه‌ها براي فعاليت اين گروه مشخص و تسهيلات لازم به آنان پرداخت شده است.

حيدري تصريح کرد: اشتغال‌زايي پايدار، افزايش بهره‌وري، امنيت غذايي، کاهش وابستگي، صرفه‌جويي در انرژي و خوداتکايي به حمايت جدي مسوولان و تلاش نيروهاي نخبه و دانش‌بنيان نياز دارد.

وي گفت:مردمي‌سازي امور مرتبط با دانش‌بنيان از سياست‌هاي مسوولان چهارمحال و بختياري براي تحول در اين حوزه به‌شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود استان گفت: رويکرد دولت سيزدهم توجه به داشته‌هاي بومي و کاهش وابستگي‌ها است که به تقويت شرکت‌هاي دانش‌بنيان، خانه‌هاي خلاق و نيروهاي نخبه دارد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06