پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيات نوراني قرآن، با گوشت و پوست جوانان عاشورايي مسلمان آميخته شده است

کد خبر: 191887 تاریخ انتشار: 1402/05/01 11:58:00
نمایش: 781
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمنان بدانند، مفاهيم و آيات نوراني قرآن، با گوشت و پوست جوانان عاشورايي مسلمان آميخته شده و با اين اقدامات کور و نابخردانه، ذره‌اي از عظمت قرآن در بين مسلمين جهان خاصه جوانان متدين کاسته نخواهد شد، بلکه نفرتشان از بوي تعفنِ آزاديِ بيان‌تان بيشتر از قبل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در متن بيانيه غلامعلي حيدري آمده است: 

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 سوره مبارکه صف آيه﴿۸﴾

مي‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانيد.

قرآن کريم خورشيد تابان عصر تاريک جاهليت و راهنماي بي بديل بشر از ابتداي نزول تا کنون بوده است. اکنون که در وانفساي حوادث آخرالزماني و تنگناي غيبتِ حجت الهي در زمين، تمسک به قرآن و آموزه هاي آن تنها مسير نجات و راهگشاي انسان است؛ جنود جهل و ناداني به جنگ تن به تن با باورهاي مسلمين پرداخته اند وبا اين اقدام خود آتش خشم مسلمانان جهان را برافروخته اند و هيمنه آن دامان منحوس آنها را فراخواهد گرفت.

دشمنان بدانند، مفاهيم و آيات نوراني قرآن، با گوشت و پوست جوانان عاشورايي مسلمان آميخته شده و با اين اقدامات کور و نابخردانه، ذره‌اي از عظمت قرآن در بين مسلمين جهان خاصه جوانان متدين کاسته نخواهد شد، بلکه نفرتشان از بوي تعفنِ آزاديِ بيان‌تان بيشتر از قبل خواهد شد.

دولت سوئد بايد در مقابل اين اعمال دور از شأن انساني که با سوءاستفاده از واژه مقدس آزادي در خاک اين کشور  انجام مي‌شود پاسخگو باشد و بيش از اين  احساسات و ابهت خيل عظيم مسلمين جهان را به بازي نگيرد.

به عنوان عضو کوچکي از جامعه داغدار مسلمين، از رهروان واقعي دين مبين اسلام تقاضا دارم در ايام شهادت سرور و سالار شهيدان و روزهاي مبارزه تاريخي اهل بيت عليهم السلام با لشگر کفر و جهل به تأسي از پيشواي آزادگان جهان اباعبدالله الحسين (عليه السلام) به مقابله و واکنش مناسب به اين اقدامات شيطاني برخيزند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06