پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

500 طرح و برنامه براي توسعه شهرستان بروجن در دستور کار قرار دارد

کد خبر: 191895 تاریخ انتشار: 1402/05/02 09:45:15
نمایش: 5763
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: بيش از ۵۰۰ طرح و برنامه به‌طور ويژه براي توسعه شهرستان بروجن در دستور کار قرار دارد.
فرماندار شهرستان بروجن در کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري اين شهرستان با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، جمعي از مديران کل و مديران شعب بانک‌ها با اشاره به ظرفيت اين شهرستان در حوزه‌هاي گردشگري، کشاورزي و صنعت گفت: بيش از ۵۰۰ طرح و برنامه به‌طور ويژه براي توسعه شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فتاح کرمي تأکيد کرد: در اين نشست قرار شد دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با اين طرح‌ها روند پيشرفت فيزيکي پروژه‌ها را اعلام کنند تا مشکلات آن‌ها شناسايي و براي رفع آن تلاش شود.

وي اظهار داشت: در اين صورت مي‌توان تا پايان سال‌جاري گام اساسي براي توسعه و پيشرفت شهرستان بروجن در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي برداشت.

فرماندار بروجن افزود: بيش از 80 درصد از سرمايه‌گذاراني که در حوزه گردشگري اين شهرستان ورود پيدا مي‌کنند، ميانه راه انصراف مي‌دهند، چرا که زيرساخت‌هاي گردشگري وجود ندارد.

وي اظهار کرد: متأسفانه منطقه گردشگري چغاخور، تالاب گندمان و ديگر گردشگاه‌هاي اين شهرستان، حدود 20 سال است که در انتظار تصويب شوراي عالي هستند. انتظار مي‌رود ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان به اين مسائل ورود کند‌.

کرمي گفت:  42 درصد از صنعت استان چهارمحال و بختياري در اين شهرستان است و 50 درصد حمل بار و تجارت استان در اين شهرستان اتفاق مي‌افتد.

وي افزود: اداره گمرک اين شهرستان هنوز راه اندازي نشده و با راه‌اندازي اين اداره، در سرمايه واحدهاي صنعتي و ارزش افزوده‌ها و غيره کمک مي‌شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06