پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رفع موانع توليد ۹ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري مصوب شد

کد خبر: 191943 تاریخ انتشار: 1402/05/10 11:55:29
نمایش: 12724
اخبار
موانع توليد ۹ واحد صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست روز سه‌شنبه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان بررسي و براي رفع آن راهکارهايي مصوب شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اين استان در خصوص مصوبات اين نشست اظهار داشت: مشکلاتي که در اين نشست مطرح شد مربوط به نحوه استقرار، همجواري و تغيير کاربري‌ها در نواحي صنعتي و شهرک‌هاي صنعتي بود که با همکاري بين‌بخشي و حضور سرمايه‌گذار براي رفع اين موانع مصوباتي تدوين شد.

فضل‌الله رحمتي با اشاره به طرح ۴۶ پرونده توليدي در کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان طي سه ماهه امسال، تصريح کرد: در طول سالجاري تاکنون سه جلسه اصلي و ۶ کميته تخصصي کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان برگزار شده است.

وي يادآور شد: اجراي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان با جديت انجام مي‌شود و گزارش آن در نشست بعدي ستاد مطرح و از طريق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رساني مي‌شود.

بررسي موانع توليد طرح‌هاي اولويت‌دار خارج از نوبت

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست از اهتمام جدي دولت سيزدهم براي کمک به بخش توليد خبر داد و گفت: بر اساس طرح شناورسازي مصوبات ستاد تسهيل، واحدهايي که بررسي مشکلات آن‌ها فوريت دارد و فرصت زيادي براي رفع آن وجود ندارد خارج از نوبت و با اختيار از سوي استانداري بررسي مي‌شوند.

محمدکاظم منزوي افزود: در طرح شناورسازي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، لزومي به طرح موضوع در ستاد تسهيل به صورت حضوري نيست و چنانچه تقاضايي در سامانه مربوطه ثبت شود سازمان صنعت، معدن و تجارت مي‌تواند خارج از برگزاري ستاد تسهيل به موضوع ورود کرده و براي رفع مشکل آن واحد صنعتي اقدام کند.

 

اخبار مرتبط

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06