پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شرکت هاي دانش بنيان طرف قرارداد دستگاه هاي خدماتي مي شوند

کد خبر: 20357 تاریخ انتشار: 1397/04/12
نمایش: 2105
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده به زودي دستگاه ها و شرکت هاي خدماتي استان با انعقاد قرارداد از خدمات شرکت هاي دانش بنيان بهره مند مي شوند.
اقبال عباسي در ديدار از واحدهاي پارک علم و فناوري استان افزود: شرکت هاي دانش بنيان با توجه به ويژگي هاي خود و پويايي و تطبيق با شرايط پيراموني و انعطاف پذيري بالا، ظرفيت مناسبي براي گذر از تنگناهاي اقتصادي دارند.

وي ادامه داد: با توجه به نامگذاري سال با عنوان حمايت از کالاي ايراني از سوي مقام معظم رهبري و همچنين اهميت شرکت ها و محصولات دانش بنيان در اقتصاد کشور، اهميت توليد کالاي ايراني دوچندان شده است که تحقق اين امر مستلزم حمايت جدي از شرکت هاي دانش بنيان است.

عباسي تصريح کرد: در همين راستا تلاش مي شود با اتصال دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي خدمات رسان به شرکت هاي دانش بنيان، از يک سو در رونق توليدات داخلي و بهره وري بيشتر گام برداشته شود و از سوي ديگر انگيزه و مشوقي براي جوانان فعال در اين واحدها فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، اتصال زنجيره علم و صنعت را از مهمترين ضروريات استان دانست و گفت: با برگزاري نشست ها و ديدارهاي متعدد بين مديران دستگاه هاي اجرايي و شرکت هاي دانش بنيان اين حلقه مفقوده در استان شکل مي گيرد.

شايان ذکر است در حاشيه اين بازديد طرح توسعه مجتمع کارگاهي شهداي علم و فناوري استان چهارمحال و بختياري با سرمايه گذاري بالغ بر ده ميليارد ريال با حضور  استاندار چهارمحال و بختياري افتتاح و بهره برداري شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07