پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

انتقال نادرست عملکرد دستگاههاي اجرايي يک تهديد است

کد خبر: 20430 تاریخ انتشار: 1397/04/25
نمایش: 1835
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري نقش اطلاع رساني درست و صحيح را يکي از وظايف رسانه ها و روابط عمومي دستگاههاي اجرايي دانست و گفت: انتقال نادرست عملکرد دستگاههاي اجرايي به جامعه، مي تواند به يک تهديد تبديل شود.
اقبال عباسي دوشنبه شب در نشست با فعالان فضاي مجازي و رسانه اي استان افزود: برخي از مسائل مطرح شده در فضاي مجازي با حقيقت مغايرت دارد و اگر نقدي در فضاي مجازي مطرح مي شود بايد سازنده و در راستاي اصلاح باشد.

وي تصريح کرد: فضاي مجازي مجاز به سمت نقد عملکرد مسوولان بيش برود اما اين نقد نبايد باعث تخريب شود بلکه براي بهبود امور منتشر شود.

عباسي به خاص بودن و ويژه بودن شرايط کنوني اشاره کرد و گفت: حاصل جمع انتظامات در تمامي زمينه هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي ، سياسي ، اطلاع رساني درست و صحيح است و اطلاع رساني ناصحيح باعث بي نظم خواهد شد.

وي با انتقاد از عملکرد برخي از روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي گفت: متاسفانه برخي از روابط عمومي دستگاههاي اجرايي با رسانه ها يا فضاي مجازي ارتباط ندارند و اين رابطه از سوي روابط عمومي ها با بخش سياسي و نخبگان نيز وجود ندارد.

در اين نشست تعدادي از مديران گروه هاي فضاي مجازي و رسانه اي استان مباحث خود را پيرامون ضعف برخي از مديران در ارتباط گيري با رسانه ها، پاسخگو نبودن مديران، ضعف در ارتباط بعضي روابط عمومي ها و اطلاع رساني دستگاههاي اجرايي، تخريب افراد و مديران در فضاي مجاري، بي هويت برخي از کاربران فضاي مجازي، روشن نشدن تکليف برخي از پيام رسانه ها، اخلاق مداري و سواد رسانه اي ارائه کردند.

همچنين در اين نشست تعدادي از مديران چهارمحال و بختياري در اين نشست گزارشي از عملکرد حوزه آب، کشاورزي، گردشگري و کار را براي فعالان فضاي مجازي بازگو کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07