پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ظرفيت هاي چهارمحال و بختياري در 150شبکه معرفي مي شود

کد خبر: 30540 تاریخ انتشار: 1397/05/24
نمایش: 1817
اخبار
در طول برگزاري بيست و يکمين جشنواره توليدات مراکز استانها، ظرفيت هاي چهارمحال و بختياري در تمامي حوزه ها در 150 شبکه راديو و تلويزيون براي مخاطبان معرفي خواهد شد.
اقبال عباسي چهارشنبه شب در نشست هماهنگي بيست و يکمين جشنواره توليدات مراکز صدا و سيماي استانها افزود:اين بزرگترين جشنواره اي است که براي نخستين بار است در استان برگزار مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست افزود:هنرمندان برجسته کشور ظرفيت هاي اين استان را بازگو کنند تا به واسطه اين ظرفيت، زمينه براي جذب سرمايه گذار در چهارمحال و بختياري فراهم شود.

علي داربي نيز گفت :هم اکنون 150 شبکه راديو و تلويزيوني با بيش از 36زبان فراملي برنامه توليد و پخش مي کنند و همه اين شبکه ها در طول جشنواره بيست و يکم به چهارمحال و بختياري مي پردازند.


به گفته وي، بيش از سه هفته اين استان در برنامه هاي مختلف صدا و سيما حضور پررنگ خواهد داشت. 

معاون امور استانهاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: هم اکنون براي جشنواره هاي بعدي سه استان داوطلب شده اند که در آيين اختتاميه جشنواره بيست و يکم استان ميزبان معرفي خواهد شد.

دارابي اظهار داشت: جشنواره بيست و يکم به ميزباني چهارمحال و بختياري بهترين فرصت براي معرفي ظرفيت ها و استعدادهاي اين استان است چرا که جشنواره سفير راستين استانها به مردم ايران خواهد بود.

به گفته وي، بيش از يک هزار هنرمند شناخته شده کشور با حضور در اين جشنواره به معرفي پتانسيل هاي اين استان در آينده خواهند پرداخت.

دارابي اظهار داشت: در اين جشنواره از 15نفر از هنرمندان بزرگ کشور، هنرمندان استان، خانواده شهدا تجليل خواهد شد و اين جشنواره فرصتي براي معرفي هنرمندان استان است.

در اين نشست که از پوستر جشنواره و لوگوي شبکه جهان بين رونمايي شد، دو نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از مديران استاني حضور داشتند.

بيست و يکمين جشنواره توليدات مراکز استانهاي صدا و سيماي از سوم تا پنجم شهريورماه به ميزباني چهارمحال و بختياري برگزار مي شود. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07