پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

زمينه مسئوليت پذيري براي نخبگان فراهم شود

کد خبر: 30560 تاریخ انتشار: 1397/05/30
نمایش: 1944
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تکريم و تجليل از نخبگان علمي استان گفت: ضروري است با سازوکارهايي نخبگان را براي مسئوليت هاي آتي کشور آماده کنيم.
اقبال عباسي  در ديدار با دانش آموزان برتر آزمون سراسري 97 و برگزيدگان مسابقات علمي جهاني رشته رياضي افزود: جوانان و نوجوانان نخبه و توانمند استان هرچه در جلسات مديريتي استان حضور پيدا کنند و با مديران نشست داشته باشند در آينده براي پذيرش مسئوليت و جايگاه آنان آماده تر مي شود.

وي ادامه داد: جوانان و نوجوانان اين استان از ضريب هوشي خوبي برخوردارند، اما لازمه بهره گيري از اين ظرفيت تقويت امکانات و تدوين برنامه هاي کارآمد است که در اين خصوص کاستي هايي در استان وجود دارد.

عباسي با تاکيد بر تکريم از دانش آموزان و دانشجويان نخبه استان تصريح کرد: بايد برنامه اي در خور و شايسته نخبگان و خانواده هاي آنها ترتيب داده شود تا مشوقي براي ديگر دانش آموزان باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در همين خصوص بايد از موازي کاري ها پرهيز کرد و دستگاه هاي متولي هماهنگي لازم را در حمايت از اين نخبگان داشته باشند تا شاهد نتيجه مطلوب آن باشيم.

 دانش آموزان چهارمحال و بختياري هرساله در کسب رتبه هاي برتر آزمون سراسري موفقيت هايي کسب مي کنند که نمونه آن کسب رتبه دهم رشته رياضي آزمون 97 از سوي عرفان مظفري واناني از اين استان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07