پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
همزمان با هفته دولت

47 طرح در شهرکرد بهره برداري شد

کد خبر: 30604 تاریخ انتشار: 1397/06/06
نمایش: 1799
اخبار
47 طرح عمراني، خدماتي، کشاورزي و زيربنايي روز سه شنبه همزمان با پنجمين روز از هفته، دولت بهره برداري و عمليات ساخت 12 طرح نيز آغاز شد.
فرماندار شهرستان شهرکرد در آيين کلنگ زني ساختمان خانه جوان استان افزود : براي تکميل و بهره برداري اين تعداد طرح، افزون بر 455ميليارد و 680 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
 
عبدالعلي ارژنگ افزود: اين تعداد طرح با همت 16 دستگاه اجرايي در بخش هاي مختلف ، کشاورزي ، خدماتي ، منابع طبيعي، صنايع تبديلي و زيرساختي، بهره برداري شد. 

وي از آغاز عمليات اجرايي 12 پروژه در بخش هاي زيرساختي و خدماتي با اعتباري افزون بر 571 ميليارد ريال خبرداد و گفت: با احداث و تکميل اين طرح هاي تحولي بزرگ در شهرستان ايجاد خواهد شد.
 
ارژنگ، با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان شهرکرد به عنوان مرکز استان تصريح کرد: اين ظرفيت ها سبب شده تا همه شهرستانهاي 9 گانه از خدمات مرکز استان برخوردار باشند.

وي، هفته دولت را فرصتي مناسب براي بازگو کردن خدمات و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي به مردم دانست و افزود: بايد تلاش شود خدمات رساني به مردم با سرعت و کيفيت بيشتر انجام شود. 

 در اين آيين استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان،سمن ها ،جوانان و جمعي از مسوولان اجرايي استان حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07