پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

توسعه کشور نيازمند تحقق توسعه فرهنگي است

کد خبر: 30637 تاریخ انتشار: 1397/06/15 13:51:12
نمایش: 2539
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رشد و توسعه کشور جز با توسعه فکري و فرهنگي که زيربناي توسعه اقتصادي و سياسي است، امکانپذير نخواهد شد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست مديران هسته هاي گزينش دستگاه هاي اجرايي استان با حضور دبير هيات عالي گزينش کشور افزود: در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي هر يک از دولت هايي که روي کار آمدند يکي از وجوه توسعه سياسي و اقتصادي را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: اما تا زماني که توسعه فکري و فرهنگي در کشور رخ ندهد توسعه اقتصادي و سياسي نيز محقق نمي شود و اگر محقق شود به نتيجه مطلوب نمي رسد.

عباسي، تحقق توسعه فرهنگي را منوط به همکاري و تعامل همه گروه ها و افراد جامعه دانست و گفت: براي ما مسلمانان که براي ارزش هاي اخلاقي و فرهنگي ارزش زيادي قائل هستيم اين موضوع از اهميت بسزايي برخوردار است.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با قدرداني از خدمات مجموعه گزينشگران استان، نوع خدمت فعالان اين عرصه را فرهنگي و اعتقادي دانست و تصريح کرد: کار گزينش گري بايد با عشق و علاقه و اعتقاد انجام شود تا در مسير درست خود قرار گيرد.

عباسي اظهار داشت: سرنوشت اداري افراد به قبول يا رد گزينشگران مربوط مي شود از همين رو بايد تصميماتي که در اين حوزه انجام مي گيرد با اعتقاد قلبي باشد.

وي افزود: اميد است قدرشناسي از فعالان اين عرصه بيش از پيش به جا آورده شود و امکانات بيشتري در اين اختيار آنها قرار داده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07