پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

رفع مشکلات نيازمند تقويت فرهنگ تعاون است

کد خبر: 30639 تاریخ انتشار: 1397/06/15
نمایش: 1924
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اگر خواهان رفع مشکلات کشور و مردم هستيم بايد فرهنگ تعاون و کار گروهي در کشور بيش از پيش نهادينه شود.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در همايش تجليل از تعاوني هاي برتر استان افزود: برخي اين فکر را القا مي کنند که تعاوني ها موفق نيستند اما بايد گفت اين ادعاي درستي نيست.

وي ادامه داد: هرچند کار گروهي و مشارکتي در کشور ما بخوبي نهادينه نشده اما اينکه بخواهيم عملکرد تعاوني ها را زير سوال ببريم چيزي جز نااميد کردن جامعه در پي ندارد.

عباسي لازمه وحدت و همبستگي کشور را تقويت فرهنگ تعاون دانست و گفت: ناکارآمد جلوه دادن فعاليت هاي تعاوني ريشه در تفکر استکباري دارد و نبايد به آن اهميتي داد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش مهم تعاوني ها در امور اقتصادي و اجتماعي کشور، اظهار داشت: اگر تعاوني ها با مشکلاتي مواجه هستند بخشي از اين مشکلات به فرايندهاي اداري و بانکي بازمي گردد و بخش ديگر آن به خود تعاوني ها مربوط مي شود که بايد اصلاح شود.

عباسي با اشاره به فعاليت 2 هزار تعاوني در استان، افزود: بي شک بسترهاي لازم براي فعاليت هاي تعاوني وجود دارد و مردم با بهره گيري از اين ظرفيت و تواني که در اختيار دارند مي تواند در اين حوزه بخوبي فعاليت کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07