پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

کد خبر: 30732 تاریخ انتشار: 1397/06/31
نمایش: 1733
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي ضمن تسليت بمناسبت ايام سوگواري امام حسين(ع)، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامي داشت
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي ضمن تسليت بمناسبت ايام سوگواري امام حسين(ع)، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامي داشت و اظهار کرد: جنگ تحميلي واقعه اي عظيم در تاريخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جايگاه والاي ايرانيان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري چهارمحال و بختياري، متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح زير است؛
 
بسم ا... الرحمن الرحيم 
دفاع از تماميت ارضي و مقابله با تهاجم خارجي در بين ملل و اقوام مختلف همواره به عنوان يک ارزش قابل تقدير و ستايش ، شناخته مي شود.
ملت شريف ايران در حالي پس از انقلاب شکوهمند اسلامي تهاجم رژيم بعث عراق با همکاري تمامي ابرقدرت هاي بين المللي را به خاک خود تجربه کرد که هنوز در ابتداي مسير ساخت و ساز کشور پس از رژيم ستمشاهي پهلوي قرار داشت.

جنگ تحميلي واقعه اي عظيم در تاريخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جايگاه والاي ايرانيان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسيد و دنيا به اين واقعيت معترف شد که ايران آغازگر جنگ نبوده و خاک ما مورد تعرض بيگانگان قرار گرفته است.

اينجانب ضمن تسليت به مناسبت ايام محرم و سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين(ع) و پاسداشت هفته دفاع مقدس ، ياد و نام شهيداني که با گوهر ارزشمند جان خود در مسير والاي کربلاي حسيني از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کردند و به فرمان بنيانگذار عظيم الشان انقلاب لبيک گفتند، را گرامي مي دارم و بر اين باورم که امروز نيز نسل حاضر آمادگي دفاع از ارزش هاي دفاع مقدس بر اساس فرامين مقام معظم رهبري را دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07