پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جذب 400 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي در مناطق روستايي

کد خبر: 30845 تاریخ انتشار: 1397/07/18
نمایش: 2275
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از جذب 400 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي بانک سينا در مناطق روستايي اين استان خبر داد و گفت: 100 درصد تسهيلات تخصيص يافته به اين استان در اين حوزه جذب شده است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست با مدير منطقه اصفهان و چهارمحال و بختياري بانک سينا افزود: اعطاي تسهيلات به طرح هاي اشتغالزايي مناطق روستايي کشور طي امضاي قرارداد همکاري با معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رييس جمهوري اجرايي شده است و همچنان ادامه دارد.

وي ادامه داد: در پي اين تعامل سازنده در مرحله نخست 400 ميليارد ريال اعتبار به چهارمحال و بختياري تخصيص داده شد که با تلاش مسئولان مربوطه اين اعتبار بصورت 100 درصدي جذب شد و مرحله بعدي 270 ميليارد ريال ديگر به استان تخصيص داده شده است.

عباسي با قدرداني از تعامل و همکاري بانک سينا در خصوص عملکرد مطلوب در اعطاي تسهيلات، تصريح کرد: بي شک با اين وحدت رويه و تعاملي که در استان شکل گرفته است مي توان وضعيت استان را در خصوص وضعيت ايجاد اشتغال و کاهش نرخ بيکاري بهبود بخشيد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين از ارتقاي رتبه استان به رديف 7 استان برتر کشور در جذب تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري خبر داد و گفت: تسهيلات ارزان قيمت عشاير و روستايي، تدبير دولت در خصوص رونق اشتغال در روستاهاست که در چند ماه اخير به همت بانک هاي عامل مبلغ قابل توجهي از اين تسهيلات جذب شده است.

در اين نشست با تقدير از عملکرد کارکنان بانک سينا شعبه شهرکرد از سوي استاندار چهارمحال و بختياري، مهراب کنارنگ به عنوان مدير جديد شعبه شهرکرد معرفي و از خدمات برومند ظهرابي مدير پيشين اين بانک قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07