پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار مطرح کرد

حمايت ويژه دولت از سرمايه گذاران حوزه سلامت

کد خبر: 30847 تاریخ انتشار: 1397/07/19
نمایش: 2190
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دولت تدبير و اميد اهتمام ويژه اي در حوزه ارتقاي سلامت به کار گرفته است، گفت: در همين راستا از سرمايه گذاران بخش خصوصي حوزه سلامت حمايت لازم بعمل مي آيد.
اقبال عباسي پنجشنبه با حضور در مرکز درماني دکتر درخشان با قدرداني از کارکنان اين مرکز، از بخش هاي مختلف درماني اين مجموعه ديدن کرد و افزود: سرمايه گذاري در بخش بهداشت و درمان نه تنها يکي از ضرورت هاي امروز کشور است بلکه از ارزش و جايگاه خاصي برخوردار است که بايد در اين خصوص بيش از پيش فرهنگسازي شود.

وي با بيان اينکه اکنون کشور در شرايط سخت و حساسي قرار دارد از اين رو بايد در روند خدمات رساني دقت بيشتري صورت گيرد ادامه داد: فارغ از مسائلي که کشور با آن مواجه است همواره دغدغه ارتقا سلامت جامعه و خدمات رساني در جهت رفاه مردم براي مسئولان در اولويت است.

عباسي تصريح کرد: جاي خرسندي است که بخش خصوصي با قدرت در کنار دولت به بهبود خدمات دهي در حوزه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اکنون که استکبار با اهداف و دسيسه هاي شوم خود درصدد ايجاد تنگناهاي مختلف براي نظام و مردم ايران برآمده بايد با ارائه خدمات مناسب به مردم از سنگيني بار مشکلات بکاهيم.

عباسي با بيان اينکه اهتمام ويژه اي براي ارتقاي روند خدمات بهداشتي و درماني در استان شکل گرفته است، اظهار داشت: در ابتداي دولت تدبير و اميد سرانه هاي بهداشت و درمان بسيار پايين بود که ظرف سال هاي اخير در مقايسه با گذشته تحول بزرگي در اين راستا شکل گرفته است.

وي با بيان اينکه دولت براي ارتقا کيفيت خدمات حوزه سلامت برنامه هاي ويژه اي را عملي کرده و در دستور کار دارد افزود: وظيفه داريم باري از دوش مردم در اين شرايط سخت برداريم و که تنگناها و دغدغه هاي مردم بيشتر نشود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: ساير دستگاه ها نيز بايد در تعامل و هم افزايي درصدد گره گشايي از مشکلات بخش بهداشت و درمان باشند.

در پايان دولت يازدهم 315 پروژه بهداشتي با زيربناي 88 هزار و 420 مترمربع در چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيده است. 

همچنين تخت هاي فعال مراکز درماني استان در دولت تدبير و اميد به بيش از يکهزار و 500 تخت افزايش يافته بنحوي که اين تعداد طي سال هاي 93 تا 95 نسبت به سه سال قبل آن 1.7 درصد رشد داشته است. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07