پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با حضور مسئولان و سرمايه گذاران خصوصي

مشکل بيمارستان نيمه ساز پارسيان شهرکرد بررسي مي شود

کد خبر: 30982 تاریخ انتشار: 1397/08/23 09:21:19
نمایش: 3177
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مشکلات بيمارستان نيمه ساز پارسيان شهرکرد با حضور مسئولان اجرايي و سرمايه گذاران خصوصي تا 10 روز ديگر بررسي و راهکارهاي رفع آن اعلام مي شود.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در بازديد از بيمارستان پارسيان شهرکرد تاکيد کرد: براي بهره برداري کامل از اين بيمارستان با سرمايه گذاري بخش خصوصي اقدامات لازم انجام مي شود.

وي افزود: صدور موافقت اصولي، پروانه بهره برداري، نحوه مشارکت بخش خصوصي و دولتي، خريد تجهيزات و دستگاه، بخش هاي جانبي و توجيه اقتصادي بيمارستان از جمله مشکلات اين بيمارستان است.

عباسي تصريح کرد: در نشست مسئولان دولتي و مديران سرمايه گذاري بخش خصوصي بيمارستان پارسيان شهرکرد توافق هاي مورد نظر انجام خواهد گرفت.

وي افزود: سرمايه گذاري در بخش بهداشت و درمان نه تنها يکي از ضرورت هاي امروز کشور است بلکه از ارزش و جايگاه خاصي برخوردار است که بايد در اين خصوص بيش از پيش فرهنگسازي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ضمن حمايت از سرمايه گذاران تاکيد کرد: بايد با تعامل و هم افزايي درصدد گره گشايي از مشکلات بخش خصوصي،بويژه در حوزه بهداشت و درمان باشيم .

وي يادآور شد: بخش خصوصي و دولتي در کنار يکديگر هستند و هيچ مشکلي براي ارائه خدمات ندارند.

نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: خدمات بخش هاي گوناگون و بويژه حوزه سلامت بايد به مردم ارزان ارائه شود.

اردشير نوريان تاکيد کرد: حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي و ارائه خدمات به قشر ضعيف جامعه در اولويت مسئولان قرار گيرد.

بيمارستان 96 تختخوابي پارسيان شهرکرد با سرمايه گذاري بخش خصوصي در شهرک منظريه شهرکرد در حال احداث است.

بخش خصوصي براي احداث بيمارستان پارسيان شهرکرد تاکنون يکهزار و 200 ميليارد ريال هزينه نموده و بهره برداري کامل از آن نيازمند 300 ميليارد ريال اعتبار ديگر است.

بيمارستان پارسيان شهرکرد داراي بخش هاي چهار گانه داخلي، زنان، اطفال و جراحي است که در آن خدمات راديوتراپي نيز ارائه مي شود.

اين بيمارستان خصوصي در زميني به مساحت 9 هزار و زيربناي 16 هزار مترمربع در 7 طبقه در حال احداث است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07