پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

گردشگري چهارمحال و بختياري زمينه ساز رونق حمل و نقل هوايي است

کد خبر: 31003 تاریخ انتشار: 1397/08/27 11:40:57
نمایش: 3148
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ظرفيت هاي گردشگري اين استان زمينه مناسبي براي سرمايه گذاري شرکت هاي هواپيمايي در راستاي توسعه حمل و نقل هوايي است.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در ديدار از شرکت صنعت پرواز کيش افزود: اين استان پذيراي سرمايه گذاري اين شرکت بين المللي در حوزه هاي مختلف به ويژه در راستاي توسعه صنعت گردشگري است.

وي ظرفيت هاي چهارمحال و بختياري در بخش گردشگري را فرصت طلايي براي سرمايه گذاران دانست و از آمادگي استان براي حمايت از بخش خصوصي علاقمند به اين حوزه در استان خبر داد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ضرورت توسعه گردشگري با رويکرد تور گرداني و بهره مندي از مراکز اقامتي استاندارد و مناسب، از سرمايه گذاري شرکت «صنعت پرواز کيش» در سه بخش تورهاي گردشگري و هتلداري، پروازهاي استاندارد هوايي و همچنين برنامه ريزي جهت ايجاد مرکز تعمير هواپيمايي در شهرکرد استقبال کرد.

عباسي همچنين از آمادگي مجموعه هاي دولتي مربوطه در تسهيل و اجرايي شدن اين پروژه سه گانه مهم در استان خبر داد.

وي، بوم گردي، طبيعت گردي و ظرفيت هاي فرهنگي و تاريخي استان در کنار ظرفيت هاي زيست بوم عشايري را نقاط عطف و قابل توجه استان براي توسعه اقتصادي و اجتماعي برشمرد و بر لزوم سرمايه گذاري و کارآفريني در استان تاکيد کرد.

در اين نشست پس از ارائه نقطه نظرات نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي مقرر شد تا کارگروه متشکل از مجمع نمايندگان، استانداري و شرکت صنعت پرواز کيش مراحل ثبت و انجام مراحل اداري و همچنين انتقال دانش و تجربيات بين المللي در راستاي توسعه حمل و نقل هوايي و گردشگري استان را پيگيري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07