پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري گفت:

پيشگيري و درمان اولويت مبارزه با مواد مخدر باشد

کد خبر: 31126 تاریخ انتشار: 1397/09/17
نمایش: 2050
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري بر هم افزايي و همکاري دستگاه هاي عضو شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در راستاي اجراي برنامه هاي مختلف در زمينه پيشگيري و درمان اعتياد تاکيد کرد.
اقبال عباسي روز شنبه در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان افزود: با برنامه ريزي هاي منسجم مي توان در حوزه پيشگيري، موفقيت هاي بيشتري کسب کرد.

وي اظهار داشت: چهارمحال وبختياري يکي از استان هاي بيکار کشور است که اين امر رابطه مستقيم در افزايش اعتياد و آسيب هاي اجتماعي و بيماري هاي روانشناختي دارد.

وي گفت: اجراي برنامه هاي مختلف در حوزه هاي مختلف دانشجويي، دانش آموزي، کارگري و ادارات و اقشار مختلف در حوزه پيشگيري يکي از راه هاي مقابله با اين بلاي خانمان سوز است.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان چهارمحال وبختياري نيز با اشاره به اهميت اجراي برنامه هاي فرهنگي، تربيتي و اصلاحي در مناطق آلوده افزود: اجراي اين برنامه ها طي 2 سال گذشته کافي نبوده است.

عليرضا علي محمدي بر افزايش نظارت بيشتر نيروي انتظامي و دستگاه قضا تاکيد کرد.

وي با اشاره به کشت گياه شاه دانه و خشخاش افزود: در برخي گلخانه ها اين گياهان بدون مجوز جهاد کشاورزي کشت مي شود که در صورت مشاهده اين گياهان از سوي نيروي انتظامي معدوم مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07