پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

آمريکا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون همواره در پي ضربه زدن به نظام است

کد خبر: 31145 تاریخ انتشار: 1397/09/19
نمایش: 2260
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: گرچه ايرادات بسياري به برجام وارد مي شود، اما کمترين دستاورد اين مذاکرات فراهم کردن فرصت 2 ساله براي مهار و عقب راندن داعش از مرزهاي کشور بود.
به گزارش ايرنا، اقبال عباسي روز دوشنبه در جشن روز دانشجو در جمع دانشجويان دانشگاه فرهنگيان استان افزود: مذاکره ديپلمات هاي ميانه رو آمريکا فرصتي را در اختيار ما قرار داد تا داعش را به سوريه عقب رانده و آن را از بين ببريم.

وي ادامه داد: آمريکا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون همواره در پي ضربه زدن به نظام است و در اين مسير به راه ها و ابزارهاي مختلفي متوسل شده است.

عباسي تصريح کرد: راه اندازي جنگ 8 ساله، ترور، ناامني در منطقه و تربيت داعش از جمله اين فتنه ها بوده که با مقاومت و هوشياري مردم ايران هريک از اين توطئه ها خنثي شده و آمريکا هيچگاه به اهداف خود نرسيده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فشارهاي اقتصادي و تحريم هاي آمريکا عليه ايران تصريح کرد: در برابر اين اقدامات آمريکا، 2 راه تسليم و مقاومت وجود دارد که بي شک راه رستگاري و پيروزي بر آمريکا استقامت است که با سختي هايي نيز همراه است.

عباسي در ادامه با گراميداشت روز دانشجو افزود: دانشجو تنها يک اسم و عنوان نيست بلکه نوعي سبک زندگي به شمار مي رود که همواره آميخته با حق طلبي و آرمان خواهي است.

وي، تاريک انديشان را در برابر دانشجو و دانشگاه دانست و گفت: تاريک انديشان همواره با قشر دانشجو مشکل دارند، زيرا دانشگاه رسالت مهمي چون آگاهي بخشي دارد.

عباسي همچنين به اهميت دانشگاه فرهنگيان اشاره کرد و افزود: دانشجويان دانشگاه فرهنگيان از آنجاکه معلمان آينده کشور هستند، جايگاه مهمتري نسبت به ساير دانشجويان دارند.

به گزارش ايرنا، 16 آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاري شده است. 

53 هزار دانشجو در چهارمحال و بختياري با حضور 18 هزار هيات علمي در حال فراگيري علم و دانش هستند.

16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوي استکبار ستيز است که در اعتراض به سفر نيکلسون معاون رئيس جمهوري وقت آمريکا به ايران، عليه رژيم پهلوي در دانشگاه فني مهندسي به شهادت رسيدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07