پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

سُستي در تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي جفا به اصل نظام است

کد خبر: 31277 تاریخ انتشار: 1397/10/13 09:14:02
نمایش: 1866
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سُستي و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهاي چهار دهه انقلاب اسلامي ايران به نسل جوان، جفا به اصل نظام و خون شهدا است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در همايش نقش شوراهاي اسلامي و شهرداري هاي چهارمحال و بختياري در چهل سالگي انقلاب اسلامي اظهار داشت: حق مردم ولايتمدار و انقلابي اين استان است ، بدانند که بيش از 80 درصد از زيرساختهاي اصلي و عمراني و آباداني اين خطه، در دوران با برکت نظام اسلامي ايجاد شده است.

وي، اقتدار ، عزت و سربلندي ايران اسلامي در دنيا در عرصه سياسي و ديپلماسي، پيشرفت و توسعه در علوم مختلف پزشکي، آموزشي ، نظامي، عمران و آباداني، علوم نانو و هسته اي صلح آميز را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه و پيشرفت هاي مختلف جوانان و دانشمندان ايراني در عرصه هاي مختلف که با اتکاء بر خودباوري و درون گرايي در چهار دهه انقلاب اسلامي به ثمر رسيده است، موجب عصبانيت دشمنان و استکبار جهاني شده است.

عباسي، شيطنت دشمن در ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهاي انقلاب اسلامي را نشان از ضعف و مايوس شدن آنها در آستانه چهل سالگي جشن پيروزي نظام اسلامي دانست و گفت: مردم در 22 بهمن امسال جواب کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام خواهند داد.
 
در اين همايش روساي شوراي اسلامي شهرستان ها و شهرداران 40 شهر استان درباره چگونگي برگزار شدن جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي درحوزه کاري خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07