پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري : بخش خصوصي ياري گر دولت باشد

کد خبر: 31487 تاریخ انتشار: 1397/11/18
نمایش: 1799
اخبار
با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي و اقشار مختلف مردم،84 طرح عمراني، خدماتي با اعتباري افزون بر يک هزار و 290 ميليارد ريال روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان شهرکرد بهره برداري و افتتاح شد.
استاندار چهارمحال و بختياري، هزينه هاي جاري يک سال اين استان را 20 هزار ميليارد ريال و اعتبارات حوزه عمراني را 10 هزار ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: با اين هزينه هاي بالا و اعتبارات محدود، جذب بخش خصوصي ضروري است و بخش خصوصي ياري گر دولت باشد.

🔹اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين افتتاح طرح هاي شهرستان شهرکرد افزود: طرح هاي نيمه تمام در طول سالهاي گذشته در استان روي زمين مانده است که براي تکميل انها با اعتبارات محدود موجود به 7 سال زمان نياز است.

وي ادامه داد: با وجود اينکه دستاوردها و خدمات بسياري در استان طي 40 سال گذشته به مردم ارائه شده است اما برخي نارضايتي ها و کاستي ها نيز وجود دارد که اصلي ترين عامل آن محدوديت منابع دولت براي خدمات رساني هرچه بيشتر به مردم است.

عباسي در عين حال ابراز اميدواري کرد که با جذب حداکثري سرمايه گذاران بخش خصوصي در استان بتوان طرح هاي توليدي بيشتري در استان راه اندازي و مشکلات فعلي را از ميان برداشت.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر دوري از تنگ نظري ها و حذف بروکراسي اداري از سوي دستگاه هاي اجرايي استان براي جذب بيش از پيش سرمايه گذاران بخش خصوصي افزود: با اميد، همت و هم افزايي بخش هاي مختلف مي توان سرعت خود را در رسيدن به توسعه پايدار شتاب بخشيد.

عباسي، ضعف مديريتي، ضعف در برنامه ريزي و محدوديت منابع و اعتبارات مالي را سه عامل شکل گيري نارضايتي عمومي عنوان کرد و گفت: بي شک تا رسيدن به شرايط ايده آل فاصله داريم اما با رفع اين سه چالش مي توان وضعيت خود را تا حد زيادي بهبود بخشيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07