پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تجليل استاندار چهارمحال و بختياري از مادر شهيد قنبرزاده

کد خبر: 31489 تاریخ انتشار: 1397/11/18
نمایش: 1757
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه به همراه نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد، بن و سامان و جمعي از مديران با حضور در خانه مادر شهيد عباس قنبرزاده چالشتري از شهداي دفاع مقدس به مقام والاي شهدا اداي احترام کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، اظهار داشت: جشن چهلمين ‌سالگي انقلاب فرصتي است که بار ديگر با شهيدان تجديد خاطره شود و در برابر صبر و گذشت خانواده‌هايشان سر تکريم فرود آورد.

اقبال عباسي با تاکيد بر اينکه دهه فجر يادآور حماسه ملت ايران در دستيابي به خواسته‌هاي به‌حق، عدالت، برابري و برادري است تصريح کرد: دوران دفاع مقدس با اراده و ايمان مثال‌زدني مردم ايران موجب عزت، عظمت و شکوه انقلاب اسلامي در جهان شد.

وي افزود: استقامت والديني که عزيزان آنها به شهادت رسيده‌اند ، انسان را به حيرت فرو مي‌ برد و بي شک چنين قدرت ايماني مي تواند الگوي والايي براي تمام انسان هاي آزاديخواه باشد و انقلاب را بيمه کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه شهادت از مفاهيمي است که فقط در اديان معنا مي‌دهد، خاطرنشان کرد: شهادت، هميشه باارزش است و فداکاري در راه خدا، کاري عظيم و ارجمند است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07