پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

صداي ضد استکباري مردم از بام ايران به گوش جهانيان رسيد

کد خبر: 31504 تاریخ انتشار: 1397/11/22
نمایش: 2121
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با قدرداني از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن آورده است: مردم اين استان همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صداي خود را از بام ايران به گوش جهانيان رساندند.
اقبال عباسي در اين پيام آورده است: 22 بهمن سرآغاز دوران عزت و سربلندي ملت هميشه آزاده ايران اسلامي است که مردم امسال همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي انزجار خود را از ايادي استکبار جهاني بلندتر از هميشه فرياد زدند.

وي در بخش ديگري از پيام خود مي افزايد: اين حضور حماسي و دشمن شکن مردم در راهپيمايي 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار جهاني و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

در بخش بعدي پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: ايرانيان هيچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمي آورند و براي حفظ عزت، اقتدار و حقانيت خود در برابر تمامي زورگويان و ستمگران دنيا به سرکردگي آمريکا، انگليس و اسراييل ايستادگي خواهند کرد.

بخش بعدي اين پيام مي افزايد: حضور آگاهانه، گسترده و پرشور مردم نجيب و فهيم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي 22 بهمن، عزت، سربلندي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي را به دنيا ثابت کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07