پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اجراي طرح هاي اشتغالزايي عامل مهمي در محروميت زدايي است

کد خبر: 31537 تاریخ انتشار: 1397/11/29 12:03:54
نمایش: 1763
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نرخ بالاي بيکاري اين استان، اجراي طرح هاي کارآفريني و اشتغالزايي بنياد مستضعفان را عامل مهمي در رونق توليد و محروميت زدايي از اين استان دانست.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در نشست با رئيس بنياد مستضعفان با قدرداني از اقدامات و سرمايه گذاري ها و تسهيلات ارائه شده به کارآفرينان توسط بنياد مستضعفان در استان، کمک بيشتر بنياد در محروميت زدايي را خواستار شد. 

وي با اشاره به نرخ بالاي بيکاري استان و وجود مناطق محروم و روستاهاي دورافتاده تصريح کرد: رفع اين محروميت نيازمند اجراي طرح هاي توليدي بويژه در بخش هاي دامپروري، صنعتي و گردشگري است.

عباسي با اشاره به اجراي طرح موفق محروميت زدايي و کارآفريني بنياد مستضعفان در منطقه 'قلعه گنج' استان کرمان، آمادگي استان براي اجراي طرح مشابه توسط بنياد در يک يا چند منطقه محروم در چهارمحال و بختياري را اعلام کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در اين نشست بر حل مشکل شرکت «پاک پي شهرکرد» و ضرورت جلوگيري از روند انتقال اموال و انحلال اين شرکت تاکيد کرد که در همين خصوص محمد سعيدي کيا ضمن تاييد سخنان استاندار دستور لازم را در همين خصوص به نهادهاي زيرمجموعه صادر کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07