پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جهانگيري از آمادگي ستاد بحران چهارمحال و بختياري مطلع شد

کد خبر: 31782 تاریخ انتشار: 1398/01/10 14:02:52
نمایش: 1750
اخبار
معاون اول رئيس جمهوري در تماس با استاندار چهارمحال و بختياري از ميزان آمادگي ستاد بحران اين استان براي رويارويي با موج دوم بارش هاي هفته جاري مطلع شد.
اسحاق جهانگيري روز شنبه هنگام برگزاري نشست هماهنگي ستاد مديريت بحران چهارمحال و بختياري در تماس با اقبال عباسي، در جريان روند آمادگي استان براي مقابله با سيلاب ها قرار گرفت.

معاون اول رئيس جمهوري در اين تماس ، با قدرداني از تلاش هاي ستاد مديريت بحران چهارمحال و بختياري، بر آمادگي 100درصد تجهيزاتي و نيروي انساني در خصوص بحران بارندگي پيش رو تاکيد کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين تماس اعلام کرد: ستاد مديريت بحران براي موج دوم بارش ها آمادگي لازم را دارد.

اقبال عباسي افزود: در اين زمينه دو معاون استاندار براي مديريت، در دو کانون اصلي بحران بارندگي استان شامل کوهرنگ و لردگان به صورت ويژه مستقر خواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمامي ماشين آلات بخش دولتي و خصوصي در زمان بحران در اختيار فرمانداران است و فرمانداران نيز با تمام توان در ستادهاي مديريت بحران شهرستانها حضور دارند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت : براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي ناشي از بارش هاي پيش رو نسبت به شناسايي ماشين آلات و تجهيزات مورد نياز بخش هاي دولتي و خصوصي در شهرستان هاي استان اقدام تا در صورت نياز بکارگيري شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07