پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

پرداخت خسارت به چهارمحال و بختياري مانند استان گلستان است

کد خبر: 41767 تاریخ انتشار: 1398/01/12
نمایش: 1819
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ميزان بالاي خسارت سيلاب در اين استان تاکيد کرد: دولت مصمم است، پرداخت خسارت سيلاب در اين استان ، همانند استان گلستان باشد.
اقبال عباسي روز دوشنبه پس از ديدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرکرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود : هر نوع خسارتي که به سيل زدگان استان گلستان پرداخت مي شود ، همان نوع خسارت نيز از سوي دولت به چهارمحال و بختياري اختصاص خواهد يافت.

به گفته وي، ميزان خسارت موج اول بارش ها در چهارمحال و بختياري بيش از 4 هزار ميليارد ريال است ، که بخش هاي زيربنايي ، کشاورزي و خانه هاي مسکوني را دچار آسيب کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اين سيلاب بخش زيرساختي يک هزار و 770 ميليارد ريال و خانه هاي روستايي و شهري 710 ميليارد ريال و بخش کشاورزي يک هزار و 520ميليارد ريال آسيب ديد.

عباسي اظهار داشت :دولت در مصوبه اخير خود 500ميليارد ريال اعتبار علي الحساب براي جبران خسارت هاي سيلاب موج اول بارش ها به چهارمحال و بختياري اختصاص داده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به نمايندگي از اين سازمان و دولت روز دوشنبه از نزديک در جريان روند مديريت بحران و ميزان خسارت هاي ناشي از سيلاب موج اول بارشها قرار گرفت.

سيد حميد پورمحمدي گل‌سفيدي در اين ديدار از فعاليت هاي مستمر استاندار ، مديران دستگاه هاي اجرايي و ستاد مديريت بحران در جهت جلوگيري و مقابله با بحران سيلاب قدرداني کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07