پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

عملکرد مسئولان در مديريت بارش هاي سيل آسا قابل تقدير است

کد خبر: 41769 تاریخ انتشار: 1398/01/14
نمایش: 2013
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي عملکرد شوراي هماهنگي مديريت بحران و همکاري و صبوري مردم استان در بارش هاي سيل آساي اخير را مطلوب ارزيابي کرد و آن را شايسته تقدير دانست.
در متن پيام اقبال عباسي  آمده است: ضمن تبريک و تهنيت به مناسبت فرارسيدن 27 رجب المرجب، سالروز مبعت محمد مصطفي (ص) به رسالت پيامبري از اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران استان بلحاظ آمادگي و حضور بموقع در راستاي برنامه ريزي براي کمترل سيلاب هاي ناشي از 2 موج بارندگي سيل آسا قدرداني مي کنم.

وي در بخش ديگري از اين پيام آورده است: با توجه به ثبت بيشترين بارش نقطه اي کشور در ايستگاه کوهرنگ، شاهد ايثار و اهتمام مديريت بحران در مديريت و کنترل سيلاب هاي اخير بودم.

عباسي تاکيد کرد: از اين رو بر خود لازم مي دانم ضمن قدرداني از صبوري و همکاري عموم مردم استان از زحمات بي شائبه و طاقت فرساي مجموعه شوراي هماهنگي مديريت بحران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهياران، عوامل و مسئولان دستگاه هاي اجرايي و قضايي، مراکز امدادي و خدمات رسان، نيرو‌هاي مسلح، اصحاب رسانه، نيروهاي جهادي و مردمي که به صورت يکپارچه و هماهنگ براي رفع مشکلات حادث شده در استان برخاستند، تقدير و تشکر نمايم.

وي افزود: اميدواريم تجارب بدست آمده بتواند در پيش بيني، پيشگيري و مقابله بهينه با حوادث احتمالي آينده سودمند باشد.

عباسي در پايان تصريح کرد: با تاکيد بر اصل پيشگيري در مديريت بحران، اميد است اين سطح از وفاق و همکاري بين بخشي، در روزهاي آينده هم تداوم يابد و در ديگر عرصه ها نيز جلوه گر شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07