پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

همکاري قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) براي بازسازي خرابي سيلاب

کد خبر: 41829 تاریخ انتشار: 1398/01/24
نمایش: 2699
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با مساعدت معاون فرماندهي قرارگاه خاتم الانبياء، بخشي از امکانات و تجهيزات اين نهاد براي بازسازي خرابي هاي ناشي از سيلاب در اختيار استان قرار مي گيرد.
اقبال عباسي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امروز در نشستي با سردار لطفعلي سلجوقي هماهنگي هاي لازم براي همکاري در خصوص بازسازي زيرساخت ها و مکان هاي تخريبي ناشي از وقوع سيلاب انجام گرفت.

وي ادامه داد: در همين راستا مقرر شد تا از ظرفيت ماشين آلات قرارگاه خاتم الانبيا و تجهيزات و امکانات اين نهاد در استان بهره گيري شود تا بتوان خرابي هاي به بار آمده از سيل را با سرعت بازسازي کرد.

عباسي با بيان اينکه سيلاب هاي فروردين ماه در استان خسارت جاني در پي نداشته است، تصريح کرد: اين در حاليست که هجوم سيلاب باعث تخريب و خسارت به بخش هاي کشاورزي، دامي، اماکن مسکوني و زيرساخت هاي استان شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري، برآورد اوليه خسارت  سيلاب در استان را حدود 6 هزار ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: از اين ميزان 2 هزار و 380 ميليارد ريال به بخش کشاورزي، 2 هزار و 490 ميليارد ريال به حوزه زيرساخت و يکهزار و 120 ميليارد ريال به مسکن شهري و روستايي واردشده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07