پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

توزيع گسترده گوشت قرمز گرم وارداتي بزودي آغاز مي شود.

کد خبر: 41837 تاریخ انتشار: 1398/01/26
نمایش: 1870
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از توزيع گسترده گوشت قرمز گرم (گوسفند) با قيمت مصوب دولتي در شبکه توزيع از روز چهارشنبه طي هفته جاري در سطح اين استان خبر داد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در جلسه  کارگروه تنظيم بازار استان در محل کشتارگاه صنعتي جونقان فارسان اظهار داشت: با تمهيدات انديشيده شده، افزون بر 6 هزار دام سبک زنده از کشور روماني معادل 120 تن خريداري و در حال انتقال به استان است.

به گفته وي، با هماهنگي هاي انجام شده حدود 20 تن از گوشت مورد هدف به استانهاي سيلزده کشور ارسال و 100 تن مابقي در سطح استان چهارمحال و بختياري از چهارشنبه هفته جاري توزيع خواهد شد.

وي تاکيد کرد: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 100 راس گوسفند وارداتي با ارز مصوب 42 هزار ريال به بزرگترين کشتارگاه صنعتي استان وارد و در حال ذبح و آماده عرضه به بازار است.

عباسي، بر نظارت دقيق و نحوه توزيع گوشت گرم آماده توزيع در استان تاکيد کرد و افزود: سهميه شهرستانهاي استان با نظارت فرمانداران توزيع مي شود و در شرکت هاي تعاوني مصرف دستگاه هاي دولتي و نهادها و خارج از شبکه عمومي نيز عرضه گوشت ممنوع است.

وي همچنين کشتارگاه صنعتي جونقان شهرستان فارسان را جزو چهار کشتارگاه معين دام وارداتي کشور دانست و افزود: با حمايت دولت و مشارکت بخش خصوصي و تکميل طرح توسعه، اين کشتارگاه به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

🔸رييس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه از تامين نهاده طيور براي نيمه نخست سال جاري از سوي دولت خبر داد و گفت: مرغداري هاي استان براي تامين نهاده با قيمت مصوب دولتي هيچگونه محدوديتي ندارند.

ذبيح الله غريب اظهار داشت: در حال حاضر روزانه 25 تن گوشت مرغ آماده طبخ با نرخ مصوب در بازار توزيع مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07