پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خسارت مدارس چهارمحال و بختياري در بارندگي هاي اخير بررسي شود

کد خبر: 41839 تاریخ انتشار: 1398/01/26
نمایش: 1853
اخبار
اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري عصر امروز در اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در سال‌جاري گفت: علت هاي وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگي هاي اخير بررسي شود.
اقبال عباسي عصر امروز در اولين شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در سال‌جاري گفت: علت هاي وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگي هاي اخير بررسي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: گزارش ميزان خسارات براي جبران بايد به ستاد مديريت بحران ارسال شود تا در اين خصوص تصميمات لازم اتخاذ شود.

وي با تأکيد بر اينکه خسارات وارده به مدارس بايد تا آغاز مهرماه(سال جديد تحصيلي) تعيين تکليف شود، گفت: در شهرستان فارسان با وجود بارش کم‌تر نسبت به شهرستان‌هاي لردگان، کوهرنگ و کيار، بيشترين تخريب را در حصارکشي مدارس شاهد بوديم و بايد بررسي شود که اين امر ناشي از چه بوده است. 

عباسي در ادامه جلسه در خصوص برنامه‌هاي گراميداشت مقام معلم، خاطرنشان کرد: بايد برنامه‌هايي براي اين هفته پيشنهاد شود که قابليت اجرايي شدن و تأثيرگذاري لازم را داشته باشد.

استاندار در خصوص واگذاري مسکن به فرهنگيان، گفت: بهتر است اداره کل راه و شهرسازي، زمين با قيمت کارشناسي در اختيار سرمايه‌گذار و يا تعاوني مسکن فرهنگيان قرار دهد و ساخت و ساز به صورت مشارکتي انجام شود. 

وي در پايان در رابطه با نحوه انتخاب معلمان نمونه جهت تجليل در هفته بزرگداشت مقام معلم، تأکيد کرد: قدرداني از معلمان نمونه چهارمحال و بختياري در اين هفته براساس شاخص ها و ارزيابي هاي علمي انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07