پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در ديدار با وزير راه مطرح کرد

نبود زيرساخت، چالش توسعه يافتگي چهارمحال و بختياري

کد خبر: 41867 تاریخ انتشار: 1398/02/03
نمایش: 1532
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز سه شنبه در ديدار با وزير راه و شهرسازي، نبود زيرساخت هاي راه و حمل و نقل را چالشي براي تحقق توسعه يافتگي اين استان عنوان کرد و توسعه راه هاي استان را خواستار شد.
اقبال عباسي در ديدار با محمد اسلامي با قدرداني از خدمات دولت تدبير و اميد در حوزه راه و شهرسازي اظهار داشت: اگر چه طي سالهاي اخير با همت دولتمردان تحقق توسعه يافتگي اين استان سرعت بيشتري به خود گرفته است اما همچنان با چالش جدي نبود زيرساخت هاي مناسب در حوزه راه مواجه هستيم.

وي ادامه داد: انتظار مردم اين استان براي اتصال به شبکه ريلي کشور سالها به طول انجاميده است و همچنان احداث خط راه آهن اين استان در مراحل ابتدايي قرار دارد که انتظار مي رود در اين خصوص مساعدت بيشتري انجام گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در ديدار جداگانه با احمد‌‌‌‌‌‌ اصغري مهر آبادي قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر به مشکلات مسکن مهر منظريه شهرکرد و الهيه بروجن اشاره کرد و رفع اين مشکلات را خواستار شد، که در اين نشست مقرر شد 30 ميليارد ريال اعتبار براي رفع کاستي هاي مسکن مهر استان تخصيص يابد.

همچنين استاندار چهارمحال و بختياري در ديدار با مهران کفاش، معاون پارلماني وزير راه و شهرسازي به بررسي مشکلات جاده اي استان پرداخت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07