پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مسئولان از مصوبات اقتصاد مقاومتي بي تفاوت عبور نکنند

کد خبر: 41913 تاریخ انتشار: 1398/02/11
نمایش: 1575
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضروري بودن اجراي برنامه هاي ستاد اقتصاد مقاومتي گفت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان از مصوبات به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتي بي تفاوت عبور نکنند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان موظفند نسبت به اجراي سريعتر مصوبات مربوط به جلسات مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

وي افزود: توجه به اشتغالزايي روستائيان از اهميت ويژه اي براي مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري برخوردار است.

عباسي ، اساس و پايه اقتصاد مقاومتي را در روستاها اعلام و تصريح کرد: تقويت زيرساخت هاي توسعه اي روستاها بدون توجه به اشتغالزايي روستائيان معنا، مفهوم و نتيجه ندارد.

وي يادآور شد: توليدات مهم چهارمحال و بختياري مانند فرش دستباف، صنايع دستي، لبنيات، گز و ساير محصولات داخلي اين استان براي سراسر کشور و دنيا برند سازي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: شهرستان لردگان در طرح کشوري الگوي توسعه به عنوان شهرستان پايلوت اين استان معرفي شده است و در اين طرح از هر استان يک شهرستان به عنوان نمونه و پايلوت معرفي شده تا طرح هاي الگوي توسعه در آن اجرايي شود.

عباسي تاکيد کرد: براساس پيگيري هاي صورت گرفته مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري قرار شده است تا يکي از نهادهاي انقلاب اسلامي براي توسعه يکي ديگر از شهرستان هاي اين استان پيشگام و وارد ميدان شود.

وي افزود: در طرح هاي جديد توسعه اي و اشتغالزايي توجه به 4 شاخص مهم محل اجراي طرح، شغل هاي مورد نياز، مشخص کردن دستگاه هاي اجرايي متولي و نحوه دريافت ضمانت نامه هاي بانکي مورد توجه باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07