پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري

معلمان بستر توسعه پايدار را فراهم مي‌کنند

کد خبر: 41918 تاریخ انتشار: 1398/02/14
نمایش: 1531
اخبار
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايستي دانش‌آموزان شان، منزلت و اهميت معلمان را بدانند، گفت: جامعه‌اي که به مقام معلم احترام مي‌گذارد آن جامعه‌ به سوي رشد، تعالي و پيشرفت حرکت کرده و معلمان هستند که بستر توسعه پايدار کشور و استان را فراهم مي‌کنند.
جعفر مرداني 14 ارديبهشت‌‍‌ماه در آيين نمادين زنگ سپاس معلم، اظهار کرد: روز 12 ارديبهشت‌ماه به برکت خدمات و تلاش‌هاي استاد مطهري به نام روز معلم نامگذاري شده است. 

وي افزود: استاد مطهري در طول حيات خود خدمات بي‌شماري  را براي ايران بر جاي گذاشتند و براي جامعه اسلامي کتاب‌هاي نفيسي را نوشتند که همچنان به عنوان منشا و سر فصل، از آن‌ها استفاده مي‌شود. 

مرداني گفت: شهادت اين استاد بزرگوار برکاتي را براي نظام جمهوري اسلامي در بر داشت و آن اين است که نامگذاري اين روز به نام روز معلم باشد تا از مقام شامخ معلمان تکريم شود. 

وي بيان کرد: استاد مطهري به دليل اينکه هم‌نام انبيا و امامان، سرآمد معلمان بشريت بودند افتخار مي‌کردند. 

معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار تاکيد کرد: رشد و توسعه هر جامعه‌ به نظام آموزشي آن جامعه بستگي دارد، معلمان هستند که امروز با قدرت و اعتبار آبروي جامعه را حفظ کرده‌اند، زيرا سازنده نيروي انساني معلمان هستند تا بتوانند دانش‌آموزان که آينده‌سازان مرز و بوم بوده را تعليم و تربيت دهند. 

وي با اشاره به اينکه بايستي دانش‌آموزان شان، منزلت و اهميت معلمان را بدانند، تصريح کرد: جامعه‌اي که به مقام معلم احترام مي‌گذارد آن جامعه‌ به سوي رشد، تعالي و پيشرفت حرکت کرده و معلمان هستند که بستر توسعه پايدار کشور و استان را فراهم مي‌کنند. 

مرداني گفت: لازم است مسئولان استاني، کشوري و دولتمردان نسبت به پرداخت حق‌الزحمه و مسائل معيشتي معلمان نهايت تلاش خود را بکنند تا هيچ معلمي دغدغه اين مسائل را نداشته باشد و تنها دغدغه ارائه مباحث آموزشي به دانش‌آموزان باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07