پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

عبور از شرايط حساس کنوني نيازمند تلاش شبانه روزي است

کد خبر: 41957 تاریخ انتشار: 1398/02/20
نمایش: 2703
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عبور از شرايط حساس کنوني و بي اثرکردن تحريم هاي دشمن، نيازمند کار و تلاش شبانه روزي مسئولان و مديران است.
اقبال عباسي شامگاه پنجشنبه در شوراي معاونين، مديران استانداري و فرمانداران استان افزود: توليد، اشتغال و سرمايه گذاري در هسته هاي اصلي مقابله با تحريم ها است و از همين رو بايد از همه امکانات داخلي براي افزايش توليد استفاده کرد.

وي ادامه داد: فرمانداران در حوزه هاي مختلف برنامه هاي عملياتي داشته باشند و خروجي اين برنامه ها براي مردم ملموس باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري بر نظارت ويژه فرمانداران بر وضعيت بازار نيز تاکيد کرد و گفت: بايد زمينه مشارکت مردم در همه امور را فراهم کنيم و در اين مسير کوتاهي نکرد، از مردم کمک بگيريم و تا جايي که قانون اجازه مي دهد بخش خصوصي را در کارها سهيم کنيم.

عباسي با بيان اينکه دشمنان کينه عميقي نسبت به جمهوري اسلامي دارند، تصريح کرد: بايد مقاومت و استقامت خود را تقويت کنيم که دشمن به اين نتيجه برسند که جز پذيرفتن و کنار آمدن با ما، راه ديگري ندارند.

وي ادامه داد: دشمنان تنها با ايران مشکل ندارند بلکه با اسلام و همه کشورهاي اسلامي مشکل دارند و به دنبال اين هستند که اسلام واقعي از منطقه برچيده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه نبايد رفاقت ها بر انجام مسئوليت ها غلبه کند، گفت: جهت گيري هاي سياسي و جناحي نبايد زمينه اي براي کوتاهي در انجام مسئوليت ها باشد و مديران بايد با جديت به وظايف خود عمل کنند.

عباسي خاطر نشان کرد: وظيفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعايت اصل بي طرفي است و بايد از آراي مردم به بهترين شکل ممکن صيانت کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه رقابت در انتخابات بايد سالم باشد، اظهار داشت: به فرمانداران تاکيد مي‌کنم که استفاده از تريبون‌ها براي تمام نامزدهاي انتخاباتي بايد يکسان باشد.

عباسي با بيان اينکه حضور گسترده مردم در انتخابات، اهرم قدرتمند و تاثيرگذاري در برابر دشمنان است، افزود: اسفندماه امسال نيز دوباره حماسه اي ديگر خلق مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود به پيگيري ها براي جبران خسارت هاي ناشي از سيلاب اشاره کرد و گفت: دولت 20 ميليارد ريال براي بازسازي هاي ضروري ناشي از خسارت هاي سيل اخير به حساب دفتر مديريت بحران استانداري واريز کرد.

عباسي افزود: اين مبلغ براي بازسازي هاي ضروري خسارت هاي ناشي از سيل و هزينه اجاره ماشين آلات بخش خصوصي و تجهيزات به حساب دفتر مديريت بحران استان واريز شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07