پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اعضاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري معرفي شدند

کد خبر: 41961 تاریخ انتشار: 1398/02/21
نمایش: 2494
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه با صدور ابلاغيه هاي جداگانه اي، اعضاي ستاد انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان را معرفي کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري ، اقبال عباسي در اين ابلاغ هاي جداگانه، 8 نفر از اعضا ستاد انتخابات استان منصوب و معرفي کرد. 

براساس ابلاغ صادر شده از سوي استاندار ، جعفر مرداني معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان رئيس ستاد انتخابات استان معرفي شد. 

سعيد صالحي ، مديرکل سياسي ، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري چهارمحال و بختياري به عنوان عضو و دبير ستاد انتخابات استان منصوب شد. 

حسن ملک محمدي مديرکل امنيتي و انتظامي استانداري به عنوان عضو و رئيس کميته امنيت انتخابات استان معرفي شد. 

براساس ابلاغ ديگر از سوي استاندار ، ليلا محمديان مديرکل امور اداري و مالي استانداري به عنوان عضو و مسوول کميته مالي و پشتيباني ستاد انتخابات استان معرفي شده است. 

محمد کاظم محمدي مديرکل حراست استانداري به عنوان عضو و مسئول کميته حراست و استعلامات ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري منصوب شد. 

اسماعيل غلاميان مديرکل فناوري و اطلاعات و شبکه دولت استانداري به عنوان عضو و مسوول کميته فناوري اطلاعات انتخابات معرفي شده است.

براساس ابلاغ استاندار ، شهاب قائدي مديرکل مديريت عملکرد و امور حقوقي و بازرسي استانداري به عنوان عضو و مسوول کميته حقوقي اين ستاد معرفي شد. 

از سوي استاندار ، احسان فروزنده شهرکي مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري به عنوان عضو و مسوول کميته اطلاع رساني انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان معرفي شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07