پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

تکميل دانشکده هاي فني و منابع طبيعي بروجن تسريع شود

کد خبر: 41969 تاریخ انتشار: 1398/02/23
نمایش: 2187
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در نشستي که روز دوشنبه با معاون وزير علوم برگزار کرد، تکميل دانشکده هاي فني و مهندسي و منابع طبيعي بروجن را پيگيري کرد و خواستار تسريع در تکميل اين طرح شد.
اقبال عباسي روز دوشنبه با اعلام اين خبر افزود: در نشست با دکتر مجتبي شريعتي نياسر معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري که نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي و رئيس دانشگاه شهرکرد نيز حضور داشتند رفع مشکلات تکميل دانشکده بروجن پيگيري شد.

وي ادامه داد: هم اينک دانشکده فني و مهندسي و دانشکده منابع طبيعي بروجن داراي پيشرفت فيزيکي 80 درصدي است اما براي تکميل اين ساختمان به تمديد موافقت اصولي نياز است که در اين نشست در حضور معاون وزير علوم مطرح شد.

عباسي تصريح کرد: با صدور مجوز قطعي دانشکده و تکميل ساختمان تلاش مي شود تا براي مهرماه امسال مجوز رشته و جذب دانشجو گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، اعتبار موردنياز براي تکميل اين دانشکده را از رديف اعتبارات ملي دانست و گفت: با دريافت مجوز قطعي اعتبار موردنياز به اين طرح تخصيص مي يابد.

🔹موافقت اصولي براي راه اندازي دانشکده بروجن از سال 85 صادر شده است، پس از آن در سال 90 عمليات اجرايي اين طرح آغاز شد و از آنجا که موافقت اصولي اين طرح در سال 94 به اتمام رسيده بود، تداوم اجراي اين طرح با مشکل مواجه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07