پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري:

عملکرد بنياد برکت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي در مناطق محروم روستايي اين استان مشهود و قابل توجه است.

کد خبر: 41971 تاریخ انتشار: 1398/02/24
نمایش: 2416
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري :عملکرد بنياد برکت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي در مناطق محروم روستايي اين استان مشهود و قابل توجه است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري  در جلسه کارگروه توسعه روستايي و عشايري استان گفت: عملکرد بنياد برکت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي در مناطق محروم روستايي اين استان مشهود و قابل توجه است. 

مجيد نظري اظهار داشت: اين نهاد 8 هزار طرح محروميت زدايي در استان شناسايي کرده است و مسوولان اين بنياد از حدود 6 هزار طرح محروميت زدايي در استان ديدار داشته است.
وي ادامه داد: 3 هزار طرح داراي اهليت اجرايي در استان تشخيص داده شده است و حدود 2 هزار طرح براي دريافت تسهيلات به بانک هاي عامل معرفي شد.

معاون هماهنگي امورعمراني استانداري چهارمحال و بختياري، احداث 30 مسجد و مرکز فرهنگي و يک هزار و 400 مسکن براي محرومان استان را از ديگر فعاليت هاي بنياد برکت در استان اعلام کرد.

وي افزود: بنياد برکت از سال 89 در اين استان فعاليت خود را آغاز کرده است و در سال هاي 96 و 97 تلاش هاي گسترده اي در اين استان انجام داده است.

نظري، اجراي طرح هاي همچون توليد فرش دستباف توسط زنان روستايي، زنبورداري، دامپروري، توليد گياهان دارويي و صنايع دستي را پتانسيل و ظرفيت بالاي مناطق روستاي استان عنوان کرد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07