پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري

اقتدار، سربلندي و پويايي نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون انديشه هاي حضرت امام (ره) است.

کد خبر: 41995 تاریخ انتشار: 1398/02/28 17:51:45
نمایش: 2230
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: اقتدار، سربلندي و پويايي نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون انديشه هاي حضرت امام (ره) است.
جعفر مرداني روز شنبه در جلسه برنامه ريزي بزرگذاشت سي امين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و روز جهاني قدس اظهار داشت: شخصيت بنيانگذار جمهوري اسلامي بايد الگوي براي همه نسل ها در همه عصرها باشد.

وي افزود: شخصيت تاثيرگذار و ساده زيستي حضرت امام (ره) چنان در قلوب امت جهان اسلام جا گرفته است که با گذشت سه دهه از رحلت آن امام، هنوز در قلب مسلمان جا دارد. 

مرداني گفت: بايد با تمام وجود ، در راستاي تبيين ابعاد شخصيت امام راحل گام برداشت ،چرا که در اين زمان ، همه رسانه هاي وابسته به بيگانگان در تلاش هستند مردم ايران را نسبت به آرمان هاي ديني و ملي مايوس کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به برپايي راهپيمايي روز جهاني قدس ادامه داد: تلاش بيگانگان در زمينه کمرنگ کردن اين روز و مردم مظلوم فلسطين به خوبي قابل مشاهده است، که بايد دسيسه را خنثي کرد. 

وي گفت: امت جهان اسلام با پيروي از انقلاب اسلامي در برابر استکبار جهاني ايستادگي مي کنند که اين نشان از صدور استکبارستيزي امت اسلامي ايران به مسلمانان ستمديده جهان است.

مرداني تصريح کرد: با توجه به تحرک دشمنان عليه اسلام و انقلاب اسلامي و تروريسم خواندن سپاه پاسداران از سوي آمريکا بايد با حضور مردم، راهپيمايي روز جهاني قدس باشکوه برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07